Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 19:27 #49541 Del Skrevet tirsdag kl 19:27 Vi synes at de 5 egg & bacon frokostene våre på Skjærtorsdag, Langfredag, Påskeaften, 1Påskedag og 2Påskedag er det beste med hele påsken. Har du noen faste påsketradisjoner?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet torsdag kl 11:03 #49542 Del Skrevet torsdag kl 11:03 Har det, spiser extra egg og rundstykker i påsken pluss litt påskepynt og påskeegg, løse kryssord, slappe av, gåturer, noen ganger skiturer ( de gangene vi har nok snø i påsken da ) Ellers har jeg kjøpt Påskekaffe på Feelbutikken her, den har jeg aldri prøvd før....kanskje en ny påsketradisjon ? Hvem vet.😊 Har du/dere noen faste påsketradisjoner? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 16:36 #49543 Del Skrevet torsdag kl 16:36 Vi har våre egg & bacon frokoster på skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, 1.påskedag og 2.påskedag som vår faste påsketradisjon. Kjøper du solo og kvikklunsj til påske?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 23:39 #49544 Del Skrevet fredag kl 23:39 Solo og Kvikklunsj hører med, og i år har jeg til og med tatt helt av; Har kjøpt meg både solo og kvikklunsj lue Pleier du/dere å kjøpe solo og kvikklunsj til påske? Eller er det noe annet du/dere MÅ ha til påske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:03 #49545 Del Skrevet i går, 00:03 Vi må ha marsipanpølser med sjokoladetrekk og drøssel på, og det må vi ha både til jul og til påske Er det noe snop du bare må ha til påske?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 13:29 #49546 Del Skrevet i går, 13:29 Jeg må helst ha en kvikklunsj og de fylte påskeeggene fra freia. Har du/dere pyntet til påske nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet i går, 15:41 #49547 Del Skrevet i går, 15:41 vi er på ferie ,så har ikke pyntet hjemme Skal dere bort i ferien? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #49548 Del Skrevet 23 timer siden Vi skal være hjemme i ferien Har du fått påskeferie nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22 timer siden #49549 Del Skrevet 22 timer siden JA Liker dere Mc donalds mat ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49550 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Det liker vi, og vi liker best dobbel Quarter Pounder meny.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Liker du pizzaene til Peppes Pizza?? Endret 22 timer siden av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22 timer siden #49551 Del Skrevet 22 timer siden Nei Liker du/dere Sushi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49552 Del Skrevet 22 timer siden Vi elsker sushi Glemte du at man ikke skal svare ja eller nei i denne leken her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 22 timer siden #49553 Del Skrevet 22 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi elsker sushi Glemte du at man ikke skal svare ja eller nei i denne leken her?? det gjorde jeg. den mc donalds maten dere bestiller er veldig god. liker du soft is? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49554 Del Skrevet 22 timer siden Ja!! Liker du kuleis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17 minutter siden #49555 Del Skrevet 17 minutter siden Helst ikke. Liker du påskeegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly70 Skrevet 11 minutter siden #49556 Del Skrevet 11 minutter siden LiseTV skrev (4 minutter siden): Helst ikke. Liker du påskeegg? Liker bedre hønseegg. Spiser du lam i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå