MegJa Skrevet søndag kl 16:38 #49521 Del Skrevet søndag kl 16:38 Jeg har ikke gått tur i dag, men kjørt meg en ganske lang tur. Liker du/dere å sitte i båt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:42 #49522 Del Skrevet søndag kl 16:42 Vi synes at det er helt ok å sitte i båt Liker du å ta skiheis?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 17:32 #49523 Del Skrevet søndag kl 17:32 Det gjør jeg ikke. Liker du å ta vanlig heis ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:33 #49524 Del Skrevet søndag kl 17:33 Vi synes at det er helt ok Er du mørkredd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet søndag kl 17:35 #49525 Del Skrevet søndag kl 17:35 Det har jeg aldri vært, ser godt i mørket og. Har du vannskrekk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 17:53 #49526 Del Skrevet søndag kl 17:53 Vi har ikke vannskrekk Har du høydeskrekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 14:12 #49527 Del Skrevet mandag kl 14:12 Jeg har høydeskrekk. Har du tannlegeskrekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 16:32 #49528 Del Skrevet mandag kl 16:32 Vi har litt tannlegeskrekk både Ciaran & Ciara Har du noen fobier?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 18:08 #49529 Del Skrevet mandag kl 18:08 Jeg er ganske redd for en god del insekter. Har du noen fobier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:21 #49530 Del Skrevet mandag kl 18:21 Vi har vel bare litt fobier mot tannleger siden vi begge har litt tannlegeskrekk Har du noen komplekser?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 19:58 #49531 Del Skrevet mandag kl 19:58 Har nok noen komplekser ja. Hvilket kompliment hører du oftest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:03 #49532 Del Skrevet mandag kl 20:03 Vi hører ganske mange komplimenter, så vi er litt usikre der Er du et rutinemenneske?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 20:05 #49533 Del Skrevet mandag kl 20:05 Jeg liker en lett blanding av både rutiner og det å prøve noe nytt eller ta ting litt på sparket. Har du planlagt hvilke innkjøp du skal gjøre før Påske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:08 #49534 Del Skrevet mandag kl 20:08 Vi har planlagt litt innkjøp før påske Har du påskeegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 20:11 #49535 Del Skrevet mandag kl 20:11 Jeg kjøpte et i fjor som jeg skal fylle opp med smågodt, et mellomstort ett. Pleier du/dere å fylle opp påskeegget med smågodt, eller annet godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 20:15 #49536 Del Skrevet mandag kl 20:15 Vi fyller opp påskeeggene våre med masse forskjellig snop Spiser du mye egg i påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 19 timer siden #49537 Del Skrevet 19 timer siden Som andre tider, ikke noe spesielt da. Spiser du lammelår i påsken? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19 timer siden #49538 Del Skrevet 19 timer siden Spiser aldri lam. (utenom pinnekjøtt) Skal du på ferie i påska? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #49539 Del Skrevet 17 timer siden Vi skal være hjemme i påsken Skal du på hytten i påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 9 timer siden #49540 Del Skrevet 9 timer siden Skal på hytta vettu hva er best med påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå