Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #49521 Skrevet 8. april Vi synes at de 5 egg & bacon frokostene våre på Skjærtorsdag, Langfredag, Påskeaften, 1Påskedag og 2Påskedag er det beste med hele påsken. Har du noen faste påsketradisjoner??
fugl fønix Skrevet 10. april #49522 Skrevet 10. april Har det, spiser extra egg og rundstykker i påsken pluss litt påskepynt og påskeegg, løse kryssord, slappe av, gåturer, noen ganger skiturer ( de gangene vi har nok snø i påsken da ) Ellers har jeg kjøpt Påskekaffe på Feelbutikken her, den har jeg aldri prøvd før....kanskje en ny påsketradisjon ? Hvem vet.😊 Har du/dere noen faste påsketradisjoner? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #49523 Skrevet 10. april Vi har våre egg & bacon frokoster på skjærtorsdag, langfredag, påskeaften, 1.påskedag og 2.påskedag som vår faste påsketradisjon. Kjøper du solo og kvikklunsj til påske?? 1
MegJa Skrevet 11. april #49524 Skrevet 11. april Solo og Kvikklunsj hører med, og i år har jeg til og med tatt helt av; Har kjøpt meg både solo og kvikklunsj lue Pleier du/dere å kjøpe solo og kvikklunsj til påske? Eller er det noe annet du/dere MÅ ha til påske? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. april #49525 Skrevet 12. april Vi må ha marsipanpølser med sjokoladetrekk og drøssel på, og det må vi ha både til jul og til påske Er det noe snop du bare må ha til påske??
MegJa Skrevet 12. april #49526 Skrevet 12. april Jeg må helst ha en kvikklunsj og de fylte påskeeggene fra freia. Har du/dere pyntet til påske nå?
cas12 Skrevet 12. april #49527 Skrevet 12. april vi er på ferie ,så har ikke pyntet hjemme Skal dere bort i ferien? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. april #49528 Skrevet 12. april Vi skal være hjemme i ferien Har du fått påskeferie nå??
Ciaran og Ciara Skrevet 12. april #49530 Skrevet 12. april (endret) Det liker vi, og vi liker best dobbel Quarter Pounder meny.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Liker du pizzaene til Peppes Pizza?? Endret 12. april av Ciaran og Ciara
Ciaran og Ciara Skrevet 12. april #49532 Skrevet 12. april Vi elsker sushi Glemte du at man ikke skal svare ja eller nei i denne leken her??
cas12 Skrevet 12. april #49533 Skrevet 12. april Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi elsker sushi Glemte du at man ikke skal svare ja eller nei i denne leken her?? det gjorde jeg. den mc donalds maten dere bestiller er veldig god. liker du soft is? 1 1
Molly70 Skrevet 13. april #49536 Skrevet 13. april LiseTV skrev (4 minutter siden): Helst ikke. Liker du påskeegg? Liker bedre hønseegg. Spiser du lam i påsken? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. april #49537 Skrevet 13. april Det hender at vi spiser lam i påsken Drikker du mye solo, og spiser du mye kvikklunsj i påsken??
Ciaran og Ciara Skrevet 14. april #49539 Skrevet 14. april Det liker vi ikke Hender det at du glemmer at vi ikke skal svare ja eller nei i denne leken her?? 1
fugl fønix Skrevet 14. april #49540 Skrevet 14. april Kanskje det kanskje... Skal du/dere høre på musikk idag? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå