MegJa Skrevet 6. april #49501 Skrevet 6. april Jeg har ikke gått tur i dag, men kjørt meg en ganske lang tur. Liker du/dere å sitte i båt?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. april #49502 Skrevet 6. april Vi synes at det er helt ok å sitte i båt Liker du å ta skiheis??
fugl fønix Skrevet 6. april #49505 Skrevet 6. april Det har jeg aldri vært, ser godt i mørket og. Har du vannskrekk ?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49508 Skrevet 7. april Vi har litt tannlegeskrekk både Ciaran & Ciara Har du noen fobier??
MegJa Skrevet 7. april #49509 Skrevet 7. april Jeg er ganske redd for en god del insekter. Har du noen fobier?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49510 Skrevet 7. april Vi har vel bare litt fobier mot tannleger siden vi begge har litt tannlegeskrekk Har du noen komplekser??
MegJa Skrevet 7. april #49511 Skrevet 7. april Har nok noen komplekser ja. Hvilket kompliment hører du oftest?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49512 Skrevet 7. april Vi hører ganske mange komplimenter, så vi er litt usikre der Er du et rutinemenneske??
MegJa Skrevet 7. april #49513 Skrevet 7. april Jeg liker en lett blanding av både rutiner og det å prøve noe nytt eller ta ting litt på sparket. Har du planlagt hvilke innkjøp du skal gjøre før Påske?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49514 Skrevet 7. april Vi har planlagt litt innkjøp før påske Har du påskeegg??
MegJa Skrevet 7. april #49515 Skrevet 7. april Jeg kjøpte et i fjor som jeg skal fylle opp med smågodt, et mellomstort ett. Pleier du/dere å fylle opp påskeegget med smågodt, eller annet godteri?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april #49516 Skrevet 7. april Vi fyller opp påskeeggene våre med masse forskjellig snop Spiser du mye egg i påsken??
LiseTV Skrevet 8. april #49517 Skrevet 8. april Som andre tider, ikke noe spesielt da. Spiser du lammelår i påsken? 1
Phoenix Heart Skrevet 8. april #49518 Skrevet 8. april Spiser aldri lam. (utenom pinnekjøtt) Skal du på ferie i påska? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 8. april #49519 Skrevet 8. april Vi skal være hjemme i påsken Skal du på hytten i påsken??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå