MegJa Skrevet fredag kl 22:14 #49501 Del Skrevet fredag kl 22:14 Det har jeg vært. Samler du/dere på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 23:21 #49502 Del Skrevet fredag kl 23:21 Vi samler på vinylplater og på puslespill Samler du på noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl 05:06 #49503 Del Skrevet lørdag kl 05:06 Haha...massevis! Er det en menneskerett å kunne få samle på akkurat hva en selv vil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 11:34 #49504 Del Skrevet lørdag kl 11:34 Det synes vi at det er Har du spist iskrem i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 13:01 #49505 Del Skrevet lørdag kl 13:01 Ciaran og Ciara skrev (På 5.4.2025 den 11.34): Det synes vi at det er Har du spist iskrem i dag?? Ekspander ( Gøy at dere samler på Vinylplater og puslespill . Selv samler jeg på Mummikopper, luer, påskepynt og julepynt ). Tilbake til leken; Jeg har ikke spist iskrem i dag, mest fordi jeg dessverre ikke har det i fryseren akkurat nå. Prøvde noen å narre deg/dere på 1.april? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 16:35 #49506 Del Skrevet lørdag kl 16:35 Vi ble narret på Diskusjon. no. Av en forumkompis der på 1.april, han narret oss med at han skulle forlate forumet. Ble du narret på 1.april?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet lørdag kl 17:08 #49507 Del Skrevet lørdag kl 17:08 Nei, jeg slapp heldigvis unna det Av prinsipp så tror jeg ikke på noe akkurat den dagen, men det er SÅÅÅÅÅ fort gjort å falle for det allikevel 😂 Blir litt sånn; Hvaaaaa? ..... Før jeg tenker meg om og kommer på; Åja, aprilsnarr Har det vært fint vær hos deg/dere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet lørdag kl 17:25 #49508 Del Skrevet lørdag kl 17:25 Idag har det vært ☀️ Har dere vært ute idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:25 #49509 Del Skrevet lørdag kl 17:25 (endret) Det har vi for, Vi har fint vær med solskinn og blå himmel her i Bergen i dag, men vi har kald vind her i dag Har du fint vær hos deg i dag?? Endret lørdag kl 17:25 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 17:32 #49510 Del Skrevet lørdag kl 17:32 Har det, men kald nordavind her...brrrh Har du bestillt fint vær til uka ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 17:53 #49511 Del Skrevet lørdag kl 17:53 Vi vil si både og, for vi liker å ha fint vær. Men vi har begynt å få skogbrannfare her hos oss, så vi trenger regn også nå Håper du på masse fint vær i påsken?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet lørdag kl 18:44 #49512 Del Skrevet lørdag kl 18:44 det håper jeg virkelig,men tviler litt siden det har vert pent vær her i 2 uker og skal vare til fredagen i alle fall, så redd for påske været blir dårlig. gleder du deg til sommeren ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 18:48 #49513 Del Skrevet lørdag kl 18:48 Det gjør jeg 😊 Har du spennende planer for sommerferien din ? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 18:53 #49514 Del Skrevet lørdag kl 18:53 Vi skal være hjemme i sommer Skal du reise på ferie i sommer?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet søndag kl 07:42 #49515 Del Skrevet søndag kl 07:42 skal på hytta og til finnmark ( noe jeg ikke har vert på 10 år, og gleder meg utrolig masse ) Skal du til utlandet i sommer ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 11:13 #49516 Del Skrevet søndag kl 11:13 Vi skal være her hjemme i sommer Skal du på fisketur i sommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet søndag kl 11:35 #49517 Del Skrevet søndag kl 11:35 Ciaran og Ciara skrev (På 6.4.2025 den 11.13): Vi skal være her hjemme i sommer Skal du på fisketur i sommer?? Ekspander det blir det nok i finnmark skal du/dere på tusenfryd i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:34 #49518 Del Skrevet søndag kl 16:34 Vi skal nok ikke det, vi skal være hjemme her i Bergen Liker du å gå på skogsturer og på fjellturer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet søndag kl 16:36 #49519 Del Skrevet søndag kl 16:36 Jeg er mest glad i skogsturer. Har du/dere gått mange fjellturer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 16:37 #49520 Del Skrevet søndag kl 16:37 Vi har gått ganske mange fjellturer Har du vært ute og gått på tur i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå