MegJa Skrevet søndag kl 20:00 #49481 Del Skrevet søndag kl 20:00 Liker kyllinglår, men har ikke spist det på lenge. Er du/dere glad i matretter som er laget med potet i forskjellige varianter? ( Eks; Fløtegratinerte poteter ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 20:02 #49482 Del Skrevet søndag kl 20:02 Vi er veldig glade i poteter og matretter laget av poteter Liker du gulerøtter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 18:55 #49483 Del Skrevet mandag kl 18:55 Jeg er veldig glad i gulrøtter, og egentlig det meste av frukt og grønnsaker ellers. Har du spist is i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 18:58 #49484 Del Skrevet mandag kl 18:58 Vi har ikke spist is i dag Har du spist dessert etter middagen i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet tirsdag kl 13:09 #49485 Del Skrevet tirsdag kl 13:09 Ikke enda. Liker du gele med vanijesaus? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 16:41 #49486 Del Skrevet tirsdag kl 16:41 Vi synes at det er godt Liker du sjokoladepudding?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #49487 Del Skrevet 13 timer siden Veldig godt, men den må være ekte og ikke sånn tøys uten sukker i. Blir så mye luft av den siste der. Har du tidvis mye avgasser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #49488 Del Skrevet 10 timer siden Vi har nok det Liker du karamellpudding?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 7 timer siden #49489 Del Skrevet 7 timer siden Karamellpudding har jeg til dags dato ikke greid å like. Men jeg er glad i sjokoladepudding og Gele. Er du opptatt av å høre etter fuglelyder på våren? Sånn at du lytter litt etter vårfuglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #49490 Del Skrevet 7 timer siden Det er vi Liker du lakris?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #49491 Del Skrevet 2 timer siden Det gjør jeg, men kjøper det aldri...siden det ikke anbefales i.f.t. blodtrykk etc. Har du/dere sterke tenner og kan tygge "småstein" om dere må? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #49492 Del Skrevet 2 timer siden Vi er litt usikre der Liker du karameller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #49493 Del Skrevet 2 timer siden Det gjør jeg, men spiser det aldri. Skal dere steike egg denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #49494 Del Skrevet 1 time siden Vi skal steike egg både på lørdag og på søndag Skal du spise iskrem i helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #49495 Del Skrevet 1 time siden Det skal jeg allerede i dag. Jeg skal kjøpe en dyr "Mövenpick" med valnøtter om jeg finner det. Blir første gang i år, for den er ganske dyr...men god, tror jeg. Har dere sett ildere som hopper og kaster seg rundt og leker i en ballbinge med fargerike isoporbiter...og fryder seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #49496 Del Skrevet 1 time siden Vi har sett det på tv og på YouTube men ikke i virkeligheten Har du hørt på musikk i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå