Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49461 Del Skrevet 29. mars fugl fønix skrev (På 29.3.2025 den 8.19): Marsipankake eller sjokoladekake ? 😄 Ekspander Vi liker best sjokoladekake Liker du gulrotkake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. mars #49462 Del Skrevet 29. mars Jeg har ikke gulrotkake som min favoritt, jeg er litt kresen når det kommer til kaker. Jeg liker best sjokoladekake, tropisk aroma som favoritt. Er du/dere flink til å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49463 Del Skrevet 29. mars Vi liker godt å bake, men det er en stund siden sist vi har bakt Liker du ostekake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. mars #49464 Del Skrevet 29. mars Det er veldig godt ser du på Stjernekamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49465 Del Skrevet 29. mars Vi ser litt på det Så du på Klassequizen i går kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. mars #49466 Del Skrevet 29. mars Så ikke det skal du se Eurovision på 17.mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49467 Del Skrevet 29. mars Vi er ikke så all verden interesserte i Eurovision, men vi titter kanskje litt på det Skal du ut og feire 17. mai i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. mars #49468 Del Skrevet 29. mars Jeg er litt usikker på det enda, men jeg er veldig glad i 17.Mai! Synes det er en fin og viktig dag, og jeg elsker å ha på meg bunaden min. Liker du/dere å feire 17.Mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49469 Del Skrevet 29. mars Vi har et helt ok forhold til 17. mai, vi pleier å være hjemme og slappe av på 17. mai. Vi pleier heller å markere St. Patrick`s Day (Irlandandsnasjonaldag) Den 17. mars Har du sett flere vårtegn hjemme hos deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 29. mars #49470 Del Skrevet 29. mars Det har jeg. Har du/dere vært ute i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 29. mars #49471 Del Skrevet 29. mars Hva tror du ? Har du vært ute i dag da ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49472 Del Skrevet 30. mars Vi har vært ute går lørdag Skal du ut på tur i dag søndag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 30. mars #49473 Del Skrevet 30. mars Tror det det blir en liten tur. Spiser du kjøtt hver søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 30. mars #49474 Del Skrevet 30. mars Ikke hver søndag, kanskje hver femte Har du minsket forbruket av kjøtt de siste åra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 30. mars #49475 Del Skrevet 30. mars Tror det er det samme som før. Har du vasket klær i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49476 Del Skrevet 30. mars Vi har ikke vasket klær i dag Skal du spise dessert etter middag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 30. mars #49477 Del Skrevet 30. mars Kanskje, har en liten sjokoladepudding stående i kjøleskapet, men kanskje jeg sparer den. Skal du/dere spise noe ekstra godt til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49478 Del Skrevet 30. mars Vi har spist kyllinglår og pommes frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟 Skal du drikke brus i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 30. mars #49479 Del Skrevet 30. mars Drikker aldri brus. Liker dy kyllingvinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #49480 Del Skrevet 30. mars Vi liker godt kyllingvinger Liker du kyllinglår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå