LiseTV Skrevet 24. mars #49441 Del Skrevet 24. mars Når jeg går på butikker er en følelse jeg tar underveis. Planlegger lite, går mest på følelse det. Matbutikker må jeg ha litt plan med, men har ingen handlelist med meg. Er du glad i våren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #49442 Del Skrevet 24. mars Vi er veldig glade i våren, det er favorittårstiden vår Er du lei av vinteren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 24. mars #49443 Del Skrevet 24. mars Jeg er så sykt lei vinteren! Men nærmer seg forhåpentligvis snøfritt her også nå. Greier du/dere å huske alle ting dere skal handle på matbutikken dersom dere ikke har med dere huskelapp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #49444 Del Skrevet 24. mars Ikke alltid det, men jeg overlever. Er du god til å huske hva denne leken dreier seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #49445 Del Skrevet 24. mars Vi prøver, men det hender at vi glemmer oss av og til. Synes du at det er vanskelig å komme på nye spørsmål i denne leken her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 25. mars #49446 Del Skrevet 25. mars Noen ganger er det lettere, andre ganger står det litt bom stille Men jeg synes denne tråden er veldig morsom Hvis du kjenner godt etter, er du litt trøtt akkurat nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #49447 Del Skrevet 25. mars Vi er fortsatt lysvåkne vi. Er du trøtt nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 26. mars #49448 Del Skrevet 26. mars Jeg er skikkelig trøtt nå Har du/dere vært på butikken i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars #49449 Del Skrevet 26. mars Vi har vært en liten tur på butikken i dag Skal du snart sove?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 27. mars #49450 Del Skrevet 27. mars Er alt klar med nattkjolen på. Er Grandiosa godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #49451 Del Skrevet 27. mars Vi liker Grandiosa ganske godt Liker du marsipan?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. mars #49452 Del Skrevet 28. mars Godt det liker du freia påskeegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #49453 Del Skrevet 28. mars Det liker vi veldig godt Liker du Kvikklunsj?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 18:22 #49454 Del Skrevet fredag kl 18:22 Jeg er glad i Kvikklunsj, særlig til Påse Synes du/dere at biola smaker godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:28 #49455 Del Skrevet fredag kl 18:28 Vi liker godt Biola, særlig den bed blåbærsmak Liker du kefir og kulturmelk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet fredag kl 22:25 #49456 Del Skrevet fredag kl 22:25 Jeg liker kefir best, så kulturmelk er nest best for meg. 😊 Liker du blåbærmuffin best ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 23:18 #49457 Del Skrevet fredag kl 23:18 Vi har blåbærmuffins som vår favorittmuffins Liker du best eplepai når det kommer til paier?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet fredag kl 23:41 #49458 Del Skrevet fredag kl 23:41 Er mest glad i blåbærpai, eplepai på en god nr.2 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 01:55 #49459 Del Skrevet lørdag kl 01:55 fugl fønix skrev (På 28.3.2025 den 23.41): Er mest glad i blåbærpai, eplepai på en god nr.2 😋 Ekspander Vi liker godt både eplepai og blåbærpai Glemte du å stille spørsmål nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet lørdag kl 08:19 #49460 Del Skrevet lørdag kl 08:19 Marsipankake eller sjokoladekake ? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå