LiseTV Skrevet 24. mars #49441 Skrevet 24. mars Når jeg går på butikker er en følelse jeg tar underveis. Planlegger lite, går mest på følelse det. Matbutikker må jeg ha litt plan med, men har ingen handlelist med meg. Er du glad i våren?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #49442 Skrevet 24. mars Vi er veldig glade i våren, det er favorittårstiden vår Er du lei av vinteren??
MegJa Skrevet 24. mars #49443 Skrevet 24. mars Jeg er så sykt lei vinteren! Men nærmer seg forhåpentligvis snøfritt her også nå. Greier du/dere å huske alle ting dere skal handle på matbutikken dersom dere ikke har med dere huskelapp?
Hoppetaujenta Skrevet 24. mars #49444 Skrevet 24. mars Ikke alltid det, men jeg overlever. Er du god til å huske hva denne leken dreier seg om?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #49445 Skrevet 24. mars Vi prøver, men det hender at vi glemmer oss av og til. Synes du at det er vanskelig å komme på nye spørsmål i denne leken her??
MegJa Skrevet 25. mars #49446 Skrevet 25. mars Noen ganger er det lettere, andre ganger står det litt bom stille Men jeg synes denne tråden er veldig morsom Hvis du kjenner godt etter, er du litt trøtt akkurat nå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. mars #49447 Skrevet 25. mars Vi er fortsatt lysvåkne vi. Er du trøtt nå?? 1
MegJa Skrevet 26. mars #49448 Skrevet 26. mars Jeg er skikkelig trøtt nå Har du/dere vært på butikken i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. mars #49449 Skrevet 26. mars Vi har vært en liten tur på butikken i dag Skal du snart sove??
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mars #49451 Skrevet 27. mars Vi liker Grandiosa ganske godt Liker du marsipan??
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #49453 Skrevet 28. mars Det liker vi veldig godt Liker du Kvikklunsj??
MegJa Skrevet 28. mars #49454 Skrevet 28. mars Jeg er glad i Kvikklunsj, særlig til Påse Synes du/dere at biola smaker godt?
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #49455 Skrevet 28. mars Vi liker godt Biola, særlig den bed blåbærsmak Liker du kefir og kulturmelk??
fugl fønix Skrevet 28. mars #49456 Skrevet 28. mars Jeg liker kefir best, så kulturmelk er nest best for meg. 😊 Liker du blåbærmuffin best ?
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #49457 Skrevet 28. mars Vi har blåbærmuffins som vår favorittmuffins Liker du best eplepai når det kommer til paier??
fugl fønix Skrevet 28. mars #49458 Skrevet 28. mars Er mest glad i blåbærpai, eplepai på en god nr.2 😋
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #49459 Skrevet 29. mars fugl fønix skrev (2 timer siden): Er mest glad i blåbærpai, eplepai på en god nr.2 😋 Vi liker godt både eplepai og blåbærpai Glemte du å stille spørsmål nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå