Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #49421 Skrevet 21. mars Vi bakte mye mer før, enn vi baker nå Baker du ofte rundstykker eller boller??
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars #49423 Skrevet 23. mars @LiseTV ...må spørre et spørsmål til neste svarer.
LiseTV Skrevet 23. mars #49424 Skrevet 23. mars Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): @LiseTV ...må spørre et spørsmål til neste svarer. Oj Liker du sjømat?
Hoppetaujenta Skrevet 23. mars #49425 Skrevet 23. mars Ikke alle varianter, men det er godt. Liker du å være ute i båt og fange "sjømat"?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #49427 Skrevet 23. mars Vi har ikke kjæledyr nå Har du vært ute på gåtur i dag??
fugl fønix Skrevet 23. mars #49428 Skrevet 23. mars Var det i går , ikke enda idag, måtte sove lenge først, sto tidlig opp i går. Er det hos deg nu ?? 😎
MegJa Skrevet 23. mars #49429 Skrevet 23. mars Det er sol hos meg nu, og jeg har til og med klesvasken stående ute på verandaen! Første gang i år! Wehu, det betyr egentlig at det er skikkelig vår nå, også her 😀 Deilig å kjenne at solen varmer ordentlig. Skal du kjøpe deg nye sommersko/joggesko i år?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #49430 Skrevet 23. mars Det skal vi begge to Har du spesielle planer for i morgen??
MegJa Skrevet 23. mars #49431 Skrevet 23. mars Jeg har ikke lagt noen spesielle planer for i morgen. Har dere?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #49432 Skrevet 23. mars Vi har heller ingen spesielle planer for i morgen Skal du sove lenge i morgen??
fugl fønix Skrevet 23. mars #49433 Skrevet 23. mars Det skal jeg ikke, må tidlig opp. Blir det shopping på dere imorgen ?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #49434 Skrevet 23. mars Vi har ikke noen shoppingplaner i morgen Skal du på jobb i morgen??
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #49436 Skrevet 23. mars Det skal vi ikke, for vi går ikke på skole Skal du snart sove??
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mars #49438 Skrevet 23. mars Vi skal være våkne i hele natt Skal du innom butikken etter jobb i morgen??
MyMichelle Skrevet 24. mars #49439 Skrevet 24. mars Jeg skal ikke på jobb i morgen. Skal du spise middag i morgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. mars #49440 Skrevet 24. mars Vi skal spise middag i morgen Skal du på butikken i morgen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå