Nevian Skrevet 18. mars #49401 Skrevet 18. mars Det er alt annet enn sol hos meg i dag. Det plasker ned faktisk 🤨 Om alle verdens forskere var enige om at trening ikke har noen som helst helsegevinst - hadde du likevel holdt deg i aktivitet?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars #49402 Skrevet 18. mars Vi hadde nok sikkert det Har du vært på butikken i dag??
MegJa Skrevet 18. mars #49403 Skrevet 18. mars Jeg var en liten tur innom butikken etter jobb, men mest fordi jeg skulle hente en pakke, men handlet allikevel litt småtterier. Skal du kjøpe inn noe mer påskepynt i år?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars #49404 Skrevet 18. mars Vi kommer nok sikkert til å kjøpe litt mer påskepynt i år Skal du på fjellet i påsken??
MegJa Skrevet 18. mars #49405 Skrevet 18. mars Jeg er litt usikker der enda. Er du/dere glade i rutiner, eller liker dere bedre å ta ting litt " på sparket "?
Ciaran og Ciara Skrevet 18. mars #49406 Skrevet 18. mars Vi er to skikkelige rutinemennesker, og vi føler oss tryggest når vi har rutinene våre Er du et rutinemenneske??
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #49408 Skrevet 19. mars Vi er to skikkelige vanemennesker Synes dy at frokosten er dagens viktigste måltid??
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars #49409 Skrevet 19. mars Egentlig gjør jeg nok det. I hele meg kjenner jeg at jeg ikke har spist på en stund og frokost får meg i balanse igjen. Tror du at du koser deg litt mer enn mange når du tygger din mat som smaker godt? ( ) 1
Kryneren Skrevet 19. mars #49410 Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Egentlig gjør jeg nok det. I hele meg kjenner jeg at jeg ikke har spist på en stund og frokost får meg i balanse igjen. Tror du at du koser deg litt mer enn mange når du tygger din mat som smaker godt? ( ) Jeg koser meg veldig med god mat. Liker du å lage mat fra grunnen av? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #49411 Skrevet 19. mars Vi liker veldig godt å lage mat fra bunnen av, men det er en stund siden sist vi har laget det Skal du spise en god kveldsmat nå i kveld??
Kryneren Skrevet 19. mars #49412 Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi liker veldig godt å lage mat fra bunnen av, men det er en stund siden sist vi har laget det Skal du spise en god kveldsmat nå i kveld?? Har laget pannekaker. Det ble veldig godt. Liker du/dere pannekaker ?]
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #49413 Skrevet 19. mars Vi er veldig glade i pannekaker, spesielt fleskepannekaker.🥞🥞🥓🥓 Liker du fleskepannekaker??
Nietsoj Skrevet 20. mars #49414 Skrevet 20. mars Fleskepannekaker har jeg ikke fått smaken på. Da er det bedre med flortynne crêpes, enig?
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars #49415 Skrevet 20. mars Vi er nok ikke helt enige der Liker du sterkt krydret mat??
LiseTV Skrevet 21. mars #49416 Skrevet 21. mars Er forsiktig med det, Lager du pizza fra bunnen av hjemme?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. mars #49417 Skrevet 21. mars Det hender at vi lager det Hender det at du baker brød selv??
Nietsoj Skrevet 21. mars #49418 Skrevet 21. mars Det har hendt, men nå har jeg vært inne i en brødløs periode. Har du et favorittbrød?
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars #49419 Skrevet 21. mars Nietsoj skrev (4 minutter siden): Har du et favorittbrød? Noen jeg baker selv. Grove, store og mye mat i hvert tygg. Liker du vanlig kneip?
Nietsoj Skrevet 21. mars #49420 Skrevet 21. mars I en knipe, går det med kneip. Baker du mye søtbakst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå