MegJa Skrevet 9. mars #49361 Del Skrevet 9. mars Jeg gikk litt til og fra for å se på 5 mila. Har du/dere mange bøker hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. mars #49362 Del Skrevet 9. mars Vi har en del bøker hjemme Har du mange DVD filmer hjemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars #49363 Del Skrevet 10. mars Har ikke det. Har du en dvd-spiller hjemme? Det har ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars #49364 Del Skrevet 10. mars Det har vi. Men den virker ikke. Har du mange bøker hjemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. mars #49365 Del Skrevet 10. mars Veldig mange For det er ikke et skikkelig hjem uten mange bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. mars #49366 Del Skrevet 10. mars For meg er bøker viktig, og det er noe jeg må ha - noe jeg er glad i. Følger du med på en spesiell tv serie akkurat nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars #49367 Del Skrevet 10. mars Vi følger ikke med på noen tv-serier nå Hører du på noen spesielle radio podcaster nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. mars #49368 Del Skrevet 10. mars Jeg hører aldri på podcaster. Er du/dere glad i å høre på lydbøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars #49369 Del Skrevet 10. mars Vi liker å høre på lydbøker, men det er lenge siden sist vi har hørt på lydbøker nå Har du lest nettaviser i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10. mars #49370 Del Skrevet 10. mars Har ikke det. Har det blitt kaldere hos deg / dere idag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. mars #49371 Del Skrevet 10. mars Det er litt surere i været her hos oss i Bergen i dag Snør det hos deg nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. mars #49372 Del Skrevet 11. mars Snør litt Er du lei vinteren nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. mars #49373 Del Skrevet 11. mars Vi er lutlei vinteren Håper du at det snart blir vår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 12. mars #49374 Del Skrevet 12. mars Det er min store drømm. Drar dere bort i påsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #49375 Del Skrevet 12. mars Vi skal være hjemme i påsken Har du noen ferieplaner for påsken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. mars #49376 Del Skrevet 14. mars Jeg har ikke lagt noen planer for påsken enda. Liker du/dere fargen Rød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #49377 Del Skrevet 14. mars Vi synes at rød er en helt ok farge Liker du fargen blå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 14. mars #49378 Del Skrevet 14. mars Gjør det, har mye blåe klær. Liker du fargen sort ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #49379 Del Skrevet 14. mars Vi synes at svart er en og farge, eller den kontrast da som vi har hørt svart egentlig er Liker du fargen grønn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 14. mars #49380 Del Skrevet 14. mars Gjør det, spesielt i naturen, mange fine grønnfarger der. Har du / dere mye sorte klær ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå