Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 21:22 #49341 Del Skrevet onsdag kl 21:22 Vi skal ha Fish and Chips til middag i morgen.🐟🐟🍟🍟 Har du middagsplanene klare for i morgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl 05:56 #49342 Del Skrevet torsdag kl 05:56 I morgen??? Så langt frem har jeg ikke tenkt ennå. Har du fundert på ditt neste måltid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 08:25 #49343 Del Skrevet torsdag kl 08:25 Vi har alt planlagt det Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet torsdag kl 13:31 #49344 Del Skrevet torsdag kl 13:31 Har sluttet å drikke kaffe. Har du sett på VM ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:36 #49345 Del Skrevet torsdag kl 17:36 Vi har sett litt på VM Drikker du te nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet torsdag kl 20:23 #49346 Del Skrevet torsdag kl 20:23 Har ikke drukket te på minst 10 år. Er du fornøyd med denne vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 20:27 #49347 Del Skrevet torsdag kl 20:27 Vi er fornøyde så lenge vi får mildvær om vinteren Spiser du kveldsmat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 16:42 #49348 Del Skrevet i går, 16:42 Spiser ikke kveldsmat enda. Har du/dere vært i butikken i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 16:50 #49349 Del Skrevet i går, 16:50 Det har jeg. Hører du på dansemusikk nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #49350 Del Skrevet 23 timer siden Vi hører ikke på det nå Ser du på nyhetene nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #49351 Del Skrevet 23 timer siden Jeg har ikke sett på nyheter i dag. Pleier du/dere å se på værkartet på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #49352 Del Skrevet 23 timer siden Det hender at vi titter litt på det Ser du på værmeldingen hver eneste dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #49353 Del Skrevet 23 timer siden Jeg ser ikke på værmeldingen hver eneste dag. Har du drukket brus enda i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #49354 Del Skrevet 23 timer siden Vi har drukket masse brus i dag Har du spist potetgull i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11 timer siden #49355 Del Skrevet 11 timer siden Spiste Kindersjokolade. Skal du besøke noen idag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden #49356 Del Skrevet 10 timer siden Bare dere hyggelige folkene på KG. Var det et greit svar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #49357 Del Skrevet 6 timer siden Vi synes at det var et ganske greit svar Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #49358 Del Skrevet 5 timer siden Det gjør jeg ikke. Vurderer du å lage potetmos til neste måltid i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 4 timer siden #49359 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er ikke så glad i potetmos. Har du sett på 5 mila i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #49360 Del Skrevet 1 time siden Den har vi sett på i dag Har du sett på skisport på tv i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå