Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:35 #49321 Del Skrevet i går, 17:35 Vi har vaskemaskinen på badet vårt Har du tørketrommel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 20:29 #49322 Del Skrevet i går, 20:29 Jeg har ikke tørketrommel. Har du/dere tørkeskap? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:42 #49323 Del Skrevet i går, 20:42 Vi har ikke tørkeskap Har du badekar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 20:43 #49324 Del Skrevet i går, 20:43 Har ikke det. Liker du å ta badekarbad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:53 #49325 Del Skrevet i går, 20:53 Vi liker veldig godt å ta badekarbad Liker du å svømme i basseng?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11 timer siden #49326 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er ikke så veldig glad i å bade i basseng. Skulle du ønske at du kunne ha boblebad hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #49327 Del Skrevet 10 timer siden Vi klarer oss helt fint uten boblebad hjemme Liker du å være på stranden om sommeren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 6 timer siden #49328 Del Skrevet 6 timer siden Jeg er ikke så kjempeglad i å være på stranden på sommeren, men selvfølgelig, det kan jo være fint av og til. Har du sett noe på VM denne dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5 timer siden #49329 Del Skrevet 5 timer siden Vi har sett litt på VM i dag Spiser du kveldsmat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå