Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #49321 Skrevet 1. mars Vi har vaskemaskinen på badet vårt Har du tørketrommel??
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #49325 Skrevet 1. mars Vi liker veldig godt å ta badekarbad Liker du å svømme i basseng??
MegJa Skrevet 2. mars #49326 Skrevet 2. mars Jeg er ikke så veldig glad i å bade i basseng. Skulle du ønske at du kunne ha boblebad hjemme?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #49327 Skrevet 2. mars Vi klarer oss helt fint uten boblebad hjemme Liker du å være på stranden om sommeren??
MegJa Skrevet 2. mars #49328 Skrevet 2. mars Jeg er ikke så kjempeglad i å være på stranden på sommeren, men selvfølgelig, det kan jo være fint av og til. Har du sett noe på VM denne dagen?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. mars #49329 Skrevet 2. mars Vi har sett litt på VM i dag Spiser du kveldsmat nå??
MegJa Skrevet 2. mars #49330 Skrevet 2. mars Jeg spiste kveldsmat for ikke så lenge siden. Liker du å koke egg for å ha på brødskiven? Og gjerne drikke varm kakao ved siden av?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars #49331 Skrevet 3. mars (endret) Vi synes at det er helt ok, selv om vi helst pleier å spise egg som speilegg med bacon.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓 Bruker du urter i matlaging?? Endret 3. mars av Ciaran og Ciara
MegJa Skrevet 3. mars #49332 Skrevet 3. mars Jeg bruker lite med urter da jeg lager mat, men skulle gjerne brukt det mer. Dyrker du/dere noen grønnsaker selv?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars #49333 Skrevet 3. mars Vi dyrker litt poteter, gulrøtter, løk og rødløk ute i hagen vår Dyrker du grønnsaker selv??
MegJa Skrevet 3. mars #49334 Skrevet 3. mars ( Åhhh, dere er heldige! Det hørtes helt herlig ut 😍 ). Nei, dyrker dessverre ikke grønnsaker selv, men har veldig lyst. Har du/dere epletre? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. mars #49335 Skrevet 3. mars Vi har dessverre ikke epletrær, så vi må gå på epleslang litt lengre ned i veien. Har du noen frukttrær hjemme hos deg??
MegJa Skrevet 4. mars #49336 Skrevet 4. mars Jeg har dessverre ingen frukttrær hjemme hos meg. Eier du/dere et drivhus?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. mars #49337 Skrevet 4. mars Vi eier ikke noe drivhus dessverre Har du jordbærplanter i hagen din??
MegJa Skrevet 5. mars #49338 Skrevet 5. mars Dessverre så har jeg ikke det, veldig synd, fordi jeg elsker jordbær❤️ Er du/dere litt trøtt akkurat nå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. mars #49339 Skrevet 5. mars Vi er lysvåkne nå. Skal du snart legge deg?? 1
MegJa Skrevet 5. mars #49340 Skrevet 5. mars Jeg er nok pent nødt til det, skal opp igjen 05.35 i morgen. Har du/dere middagsplaner for morgendagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå