Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #49301 Skrevet 28. februar Vi har hørt noen av fuglene synge Har snøklokkene komt hos deg??
fugl fønix Skrevet 28. februar #49302 Skrevet 28. februar Da må jeg lenger ned i dalen for å lete etter dem, er nok litt tidlig ennå. Var kaldt her forrige uke så plutselig mildt denne uken. Har hakkespetten vært på besøk hos deg ? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #49303 Skrevet 28. februar Vi har hatt besøk av hakkespetten noen ganger Har du hatt besøk av rødrev??
fugl fønix Skrevet 28. februar #49304 Skrevet 28. februar Har ikke sett rødreven så langt i år, han dukker nok opp når det blir enda varmere. Har du/dere sett ekorn i det siste ?
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #49305 Skrevet 28. februar Vi har faktisk sett et ekorn i dag Har du fortsatt snø hos deg??
fugl fønix Skrevet 28. februar #49306 Skrevet 28. februar Det har jeg, som på bildet; lite. Skinner sola hos du/dere idag ?
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #49307 Skrevet 28. februar Vi har hatt både sol og regn her i Bergen i dag. Nå har vi overskyet og 3 varmegrader Vi har fått snøklokkene og nå begynner krokusen å komme her i Bergen også, har du sett noen vårtegn hos deg??
fugl fønix Skrevet 28. februar #49308 Skrevet 28. februar Flere vårtegn, en av dem er hakkespetten,så han idag tidlig, hakke på lyktestolpen. Første gang jeg har sett og hørt han i år. Har du/dere sett og hørt skogsdua der dere bor, i år?
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #49309 Skrevet 28. februar Den har vi ikke sett ennå Liker du våren??
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #49311 Skrevet 28. februar Vi synes at sommeren er helt ok, men det er våren og høsten som er favorittårstidene våre. Gleder du deg til påsken??
fugl fønix Skrevet 28. februar #49312 Skrevet 28. februar Samme her. De siste årene har det vært altfor varmt her om sommeren.. Jeg gleder meg til påske 🤩 Gleder dere til påske ? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #49313 Skrevet 28. februar Vi synes at påsken er ganske hyggelig og koselig, så den gleder vi oss til Har du masse påskepynt hjemme??
MegJa Skrevet 1. mars #49314 Skrevet 1. mars Jeg har en god del påskepynt, og mer skal det bli. Skal du/dere bake fastelavnsboller i helgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #49315 Skrevet 1. mars Vi hadde glemt at det var fastelavn nå i helgen, så det blir vel noe bollebaking. Tusen Takk for at du minnet oss på det. Skal du bake fastelavn boller i helgen??
MegJa Skrevet 1. mars #49316 Skrevet 1. mars ( Bare hyggelig ❤️ ). Her står fastelavnsriset klar i en vase med vann, tenker at jeg baker boller enten sent i morgen eller på søndag, Digg når baksten er ferskest mulig Liker du/dere tatoveringer og piercinger? Og har dere noen selv? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #49317 Skrevet 1. mars Vi har hver vår grønne firkløver tatovert på venstre skulder, og hver vår grønne trekløver tatovert på høyre skulder Liker du å tegne??
MegJa Skrevet 1. mars #49318 Skrevet 1. mars Jeg føler at jeg er skikkelig dårlig til å tegne, men på den annen side; Det er kanskje derfor jeg ikke er så god på det. Skulle ønske jeg var like flink til å tegne som Pappa, han er kjempeflink! Urettferdig Pleier du/dere å vaske ned hele huset/leiligheten en gang i året eller oftere?
Ciaran og Ciara Skrevet 1. mars #49319 Skrevet 1. mars Vi pleier å vaske hele kjellerleiligheten vår og resten av huset oppe to ganger i året Har du vasket klær i dag??
MegJa Skrevet 1. mars #49320 Skrevet 1. mars Jeg vasker klær akkurat nå, er på maskin nummer 3. Har du/dere vaskerom eller har dere vaskemaskina inne på badet deres?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå