MegJa Skrevet 23. februar #49281 Skrevet 23. februar Det er ikke mye busstilbud her hvor jeg bor, det går kun tre busser i løpet av dagen. Storhandler du/dere for en eller to uker om gangen, eller pleier du/dere å handle oftere? ( Matvarer )
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar #49282 Skrevet 23. februar Vi pleier å handle mat en gan i uken, hver fredag Handler du en gang i uken??
MegJa Skrevet 23. februar #49283 Skrevet 23. februar Jeg prøver å handle ca en gang i uken, men det ender nesten alltid med at jeg handler oftere enn det jeg har planlagt. Har du/dere en stor familie?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar #49284 Skrevet 23. februar Vi har ikke kontakt med familien vår dessverre Har du en stor familie??
MegJa Skrevet 23. februar #49285 Skrevet 23. februar Det har jeg ikke. Har heller ikke god kontakt med alle mine familiemedlemmer. Island ble klare med sitt bidrag til årets Eurovision song contest i går, har du/dere hørt den? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar #49286 Skrevet 23. februar Vi har ikke hørt den. (Vi sier Tusen Takk for klemmene) Pleier du å se på MGP??
MegJa Skrevet 23. februar #49287 Skrevet 23. februar Jeg pleier å se på både MGP og Eurovision song contest, det har på en måte blitt en greie, og noe jeg må få med meg hvert år. Har du vært ute enda i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 23. februar #49288 Skrevet 23. februar Vi har vært ute litt i dag, men vi har hatt så sterk vind her i Bergen at det ble en liten kort gåtur på oss i dag Har du sterk vind hos deg i dag??
MegJa Skrevet 24. februar #49289 Skrevet 24. februar Det har stilnet litt nå, men kom noen skikkelige vindkast i natt. Har det snødd mye der du bor hittil denne vinteren?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar #49290 Skrevet 24. februar Det har snødd en del her i Bergen hvor vi bor nå i vinter Regner det hos deg i dag??
MegJa Skrevet 24. februar #49291 Skrevet 24. februar Det regnet hos meg i hele går, men i dag har det utrolig nok vært oppholdsvær. Har du lagt planer for hva du/dere skal ha til middag i morgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar #49292 Skrevet 24. februar Vi skal ha kylling og ris til middag i morgen.🍗🍗🍗🍗🍚🍚 Skal du på jobb i morgen??
MegJa Skrevet 24. februar #49293 Skrevet 24. februar Jeg skal på jobb i morgen. Skal du/dere noe spennende i morgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar #49295 Skrevet 24. februar Vi har planer om litt husarbeid i morgen Skal du legge deg tidlig i kveld??
MegJa Skrevet 25. februar #49296 Skrevet 25. februar Ja. Setter du igang oppvaskmaskinen FØR den er helt full?
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar #49297 Skrevet 25. februar Det pleier vi ikke å ha for vane. (Glemte du hvilken tråd dette var??) Skal du tidlig opp i morgen??
MegJa Skrevet 26. februar #49298 Skrevet 26. februar ( Ja, SORRY Jeg la meg tydeligvis ikke tidlig nok, jeg burde gått for å legge meg før øynene mine begynte å gå i kryss ). Jeg skulle tidlig opp ( i dag ). Hva har stått på menyen til middag hos deg/dere i dag?☺️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. februar #49299 Skrevet 26. februar Vi har spist kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Har du hatt en fin dag på jobb i dag??
fugl fønix Skrevet 28. februar #49300 Skrevet 28. februar Det har jeg. 😊 Synger goføglan hos deg om dagen ?🎵 😇 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå