MegJa Skrevet 9. februar #49181 Skrevet 9. februar Gjør vel egentlig ikke det. Er sola oppe hos deg akkurat nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #49182 Skrevet 9. februar Vi kan fortelle at det er den Har du fint vær hos deg i dag??
MegJa Skrevet 10. februar #49183 Skrevet 10. februar Jeg har hatt fint vær i dag, solen gikk akkurat ned nå ca. Har du spist middag enda i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #49184 Skrevet 10. februar Vi har akkurat spist fleskepannekaker til middag nå.🥞🥞🥓🥓 Ser du på tv nå??
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar #49185 Skrevet 10. februar Jeg ser på dere to. Spiller dere 70-talls musikk akkurat nå? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #49187 Skrevet 10. februar Vi spiller ikke 70-talls musikk i dag, men vi spiller 50 og 60 talls musikk på platespilleren vår i dag Skal du snart sove??
MegJa Skrevet 11. februar #49188 Skrevet 11. februar Jeg har planer om å legge meg litt tidlig i kveld. Pleier du å dusje både morgen og kveld?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. februar #49189 Skrevet 11. februar Vi pleier å dusje om morgenen Ser du på tv hver dag??
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar #49190 Skrevet 12. februar Det gjør jeg. Har du vært uten tv/pc-mulighet lengre enn en mnd?
fugl fønix Skrevet 12. februar #49191 Skrevet 12. februar Det har jeg, for 22 år siden, hadde ikke råd til å kjøpe det med en gang da jeg flyttet for meg selv. Er du på nettet hver dag ?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #49192 Skrevet 12. februar Vi er på nettet hver eneste dag Hører du på musikk hver dag??
Nietsoj Skrevet 12. februar #49193 Skrevet 12. februar Jeg hører musikk hver dag, men det er ikke alltid jeg hører på den. ser du på kunst hver dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #49194 Skrevet 12. februar Vi ser nok ikke så ofte på kunst som vi skulle ønske Leser du aviser hver dag??
Nietsoj Skrevet 12. februar #49195 Skrevet 12. februar Jeg leser papiravis når lokalavisa kommer ut, ellers blir det digital avis av og til. Jeg syns NRK er gode på nyheter. Ser du noen glede i å dra til en fornøyelsespark? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #49196 Skrevet 12. februar Vi synes at det er helt ok å dra til fornøyelsesparker Abonnerer du på noen blader eller magasiner??
Nietsoj Skrevet 12. februar #49197 Skrevet 12. februar Jeg abonnerer på GDS Opplever du at du får tørre lepper når det er kaldt, eller er du flink til å smøre deg?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #49198 Skrevet 12. februar Vi er ikke plaget med tørrelepper verken Ciaran eller Ciara Er du plaget med eksem??
Nietsoj Skrevet 12. februar #49199 Skrevet 12. februar Kan ikke si det, vet knapt om jeg har hatt det. Har du hatt barnesykdommene?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. februar #49200 Skrevet 12. februar Vi har hatt noen av dem Har du hatt influensa i år??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå