MegJa Skrevet 3. februar #49121 Skrevet 3. februar Jeg skal ikke på butikken. Har du planer om å spise noe digg til middag i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar #49122 Skrevet 3. februar Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓 Har du vasket og ryddet i huset i dag??
MegJa Skrevet 3. februar #49123 Skrevet 3. februar Jeg har vasket en hel haug med klær. Har du vært ute og gått en tur i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. februar #49124 Skrevet 3. februar Vi har vært litt ute på tur i dag Skal du på jobb i morgen??
LiseTV Skrevet 4. februar #49127 Skrevet 4. februar Ferdig med den. Spiser du kjøtt minst 5 dager i uken? Pålegg er med.
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar #49128 Skrevet 4. februar Vi spiser nok det Spiser du ofte fisk og sjømat??
MegJa Skrevet 4. februar #49129 Skrevet 4. februar Prøver så godt jeg kan, er veldig glad i fisk. Drikker du ofte juice sammen med frokosten din?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar #49130 Skrevet 4. februar Vi drikker alltid appelsinjuice sammen med egg & bacon frokostene våre på lørdager og søndager Drikker du alltid vann når du spiser middag??
MegJa Skrevet 4. februar #49131 Skrevet 4. februar Jeg drikker vann eller farris til middag, cola i helgene som regel. Er det ryddig i klesskapet ditt/deres?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. februar #49132 Skrevet 4. februar Vi kan ikke skryte på oss det. Har du det ryddig på badet??
Hoppetaujenta Skrevet 5. februar #49134 Skrevet 5. februar LiseTV skrev (2 timer siden): Har du lest VG denne uken? Bare det en kan se gratis uten abo. på nett. Syns du at Dagbladet har blitt en møkkaavis?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar #49135 Skrevet 5. februar Vi leser ikke Dagbladet så vi vet ikke Leser du VG??
Ciaran og Ciara Skrevet 5. februar #49137 Skrevet 5. februar Vi leser nok ikke Aftenposten Leser du ukeblader??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå