Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #49041 Del Skrevet 19 timer siden Vi skal nok ikke på trening i dag Har du begynt å lage søndagsmiddagen nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 17 timer siden #49042 Del Skrevet 17 timer siden Den er allerede lagd og fortært 😊 Har dere drukket kaffe idag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17 timer siden #49043 Del Skrevet 17 timer siden Jeg har ikke drukket kaffe i dag. Har du spist is i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #49044 Del Skrevet 14 timer siden Vi har ikke spist is i dag Har du spist dessert i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14 timer siden #49045 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har ikke spist dessert i dag. Hvilket yrke ville du helst hatt, dersom du kunne velge akkurat det du ville? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #49046 Del Skrevet 14 timer siden Vi vet rett og slett ikke Trives du i jobben din?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14 timer siden #49047 Del Skrevet 14 timer siden Jeg trives i jobben min. Er du/dere en person som er opptatt av miljøet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #49048 Del Skrevet 14 timer siden Vi er litt opptatte av miljøet, vi var kanskje litt mer engasjerte i det da vi var tenåringer enn vi er nå Er du opptatt av klima?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14 timer siden #49049 Del Skrevet 14 timer siden Jeg følger med på det osv ja, men var nok også mer engasjert før. Jeg applauderer dem som bryr seg litt ekstra om dette. Synes du/dere at katter er fascinerende dyr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #49050 Del Skrevet 14 timer siden Vi synes at katter er veldig fascinerende dyr Synes du at hunder er fascinerende dyr?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14 timer siden #49051 Del Skrevet 14 timer siden Hunder er fascinerende dyr, og som oftest søte. Men jeg har respekt for hunder, og jeg liker det ikke hvis dem ikke er i bånd, en hund som løper løst og rett mot meg er fremdeles skummelt, hvis jeg kjenner hunden er det noe annet. Gleder du deg til våren, da dagen blir enda lysere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #49052 Del Skrevet 13 timer siden Vi gleder oss veldig til våren Gleder du deg til påsken?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #49053 Del Skrevet 12 timer siden Det gjør jeg på et vis, for da er det flere røde hviledager i almanakken. Trenger du mye god søvn fremover? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #49054 Del Skrevet 12 timer siden Vi håper på å få det Skal du være lenge våken i kveld?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #49055 Del Skrevet 12 timer siden Har ikke tenkt det. Skal du/dere logge av og spise nå, slik som jeg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #49056 Del Skrevet 12 timer siden Vi pleier å være pålogget selv om vi spiser. Skal du kose deg med digg kveldsmat nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 11 timer siden #49057 Del Skrevet 11 timer siden Hvis smågodt, potetgull, melkesjokolade og brus telles som digg kveldsmat ,så ja 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #49058 Del Skrevet 11 timer siden Det koser vi oss også med Glemte du å stille spørsmål nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9 timer siden #49059 Del Skrevet 9 timer siden Det tror jeg hun glemte. Har du en favoritt kjendis? En som er litt som et forbilde for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 9 timer siden #49060 Del Skrevet 9 timer siden Costi Hvem er din favoritt artist ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå