MegJa Skrevet i går, 14:37 #49021 Del Skrevet i går, 14:37 Jeg har ingen spesielle planer denne helgen. Synes du at det er godt å slappe av hjemme i helgene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:47 #49022 Del Skrevet i går, 17:47 Vi liker alltid best å slappe av i helgene Har du middagsplaner i morgen?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet i går, 17:53 #49023 Del Skrevet i går, 17:53 Jeg har ikke lagt noen middagsplaner for morgendagen enda. Er du en person som alltid er ute i god tid, eller en person som ofte er sent ute til avtaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:57 #49024 Del Skrevet i går, 17:57 Det varierer nok litt for både Ciaran og Ciara Liker du å planlegge ting?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 23 timer siden #49025 Del Skrevet 23 timer siden Jeg likte det før da jeg var yngre,selv om jeg var spontan da og. Nå tar jeg ting mer på sparket ....oftere. Liker du/dere vaffler ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #49026 Del Skrevet 23 timer siden Vi er veldig glade i vafler.🧇🧇😋😋 Liker du pannekaker??🥞🥞😋😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 23 timer siden #49027 Del Skrevet 23 timer siden Jeg liker godt pannekaker 😊 Liker du kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #49028 Del Skrevet 23 timer siden Jeg liker ikke kaffe så godt, men Iskaffe Cappuccino er jeg ganske avhengig av. Kjøper du ofte kaffe da du er ute på byen eller er ute på shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23 timer siden #49029 Del Skrevet 23 timer siden Det hender ganske ofte at vi kjøper kaffe spesielt cappuccino når vi er ute, for det er favorittkaffen vår Liker du te?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 23 timer siden #49030 Del Skrevet 23 timer siden Jeg er veldig glad i te, og mange forskjellige typer te også. Er du flink til å ta vitaminer gjennom det meste av året? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49031 Del Skrevet 22 timer siden Vi prøver å være flinke til det Er du flink til å spise frukt, bær og grønnsaker?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 22 timer siden #49032 Del Skrevet 22 timer siden (endret) Det er noe jeg prøver å være flink til, jeg synes at både frukt, bær og grønnsaker er kjempegodt. Er du flink til å planlegge hva du/dere skal ha til middag? Endret 22 timer siden av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49033 Del Skrevet 22 timer siden Vi pleier å ha det samme til middag hver ukedag, så vi synes at vi har planlagt det bra. Liker du fruktjuice?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 22 timer siden #49034 Del Skrevet 22 timer siden Det liker jeg. Bor du/dere i nærheten av skog? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49035 Del Skrevet 22 timer siden Vi bor i en skog faktisk. Bor du ved havet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 22 timer siden #49036 Del Skrevet 22 timer siden Jeg bor ikke ved havet. ( Har skogen rett på utsiden av huset jeg også ) ☺️ Er du glad i å gå ute i skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #49037 Del Skrevet 22 timer siden Vi er veldig glade i å gå på tur i skogen Liker du å gå på tur på fjellet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 21 timer siden #49038 Del Skrevet 21 timer siden Jeg liker meg best i sofaen. Er du enig utsagnet " Livet er best ute" ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #49039 Del Skrevet 21 timer siden Vi liker oss nok best hjemme, så vi og vi liker også å gå på tur. Så vi er nok litt usikre der Har du handlet på butikken i dag?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 14 timer siden #49040 Del Skrevet 14 timer siden Dem har ikke oppnet enda Skal du på trening i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå