KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48941 Del Skrevet 17. januar O'boy, det medfører riktighet!! Har du en god magefølelse over de nye skattereglene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48942 Del Skrevet 17. januar Vi har ikke tenk på de Spiser du god mat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17. januar #48943 Del Skrevet 17. januar (endret) Ikke akkurat nå. Har du sett artistene som skal være med i den norske MGP i år? Endret 17. januar av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48944 Del Skrevet 17. januar Vi kan være det av og til. Spiser du god mat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17. januar #48945 Del Skrevet 17. januar Ikke akkurat nå. Synes du/dere av og til at det er vanskelig å komme på spørsmål i denne tråden?☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48946 Del Skrevet 17. januar Det synes vi ganske ofte Hender det at det går litt i surr for deg i denne tråden her?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17. januar #48947 Del Skrevet 17. januar Det hender da ikke sååååååå ofte Jeg har sett flere jeg, som går litt i surr Eier familien din en hytte eller en seter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48948 Del Skrevet 17. januar Ingen i vår familie eier noe sånt Eier du en hytte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17. januar #48949 Del Skrevet 17. januar Jeg eier ingen hytte, men familien min har en seter ❤️ Har du prøvd å gå på truger før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48950 Del Skrevet 17. januar Det har vi prøvd Har snøen regnet vekk hos deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. januar #48951 Del Skrevet 17. januar Ikke helt, men er mest hålke. Har du brukket noe bein i kroppen før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48952 Del Skrevet 17. januar Det har vi heldigvis ikke Har du forstuet foten kraftig noen gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 17. januar #48953 Del Skrevet 17. januar Har fått kneet utav ledd. Har du vært på akuttmottak noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48954 Del Skrevet 17. januar Da jeg er bygget av solid material,,så er svaret negativt.. Har du sett din Mor naken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48955 Del Skrevet 17. januar Det har vi ikke Har du sett din Far naken?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 18. januar #48956 Del Skrevet 18. januar Det har jeg ikke. Er det stjerneklart hos deg nå, eller er det overskyet vær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #48957 Del Skrevet 18. januar Det er overskyet og tåke her i Bergen hos oss nå Skal du straks sove?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 18. januar #48958 Del Skrevet 18. januar Jeg skal straks sove. Har du vært ute og gått en tur i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. januar #48959 Del Skrevet 18. januar (endret) Det har vi ikke Skal du på butikken å handle senere i dag?? Endret 18. januar av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. januar #48960 Del Skrevet 18. januar Selvsagt, må ha en god biff til helgen og noe vin. Er du lei deg når snøen smelter bort i januar og du ikke får stå på ski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå