Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #48921 Del Skrevet 13. januar Vi har ikke vært på kino på veldig lenge Liker du å gå på teater?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. januar #48922 Del Skrevet 14. januar Jeg liker å gå på både teater, show og konserter, men jeg gjør det dessverre for sjeldent. Hvilken drikk liker du/dere aller, aller best å drikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #48923 Del Skrevet 14. januar Vi må nok si Urge Har du vært på jobb i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 14. januar #48924 Del Skrevet 14. januar Har vært på jobb i dag ja. Gleder du deg til lysere tider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #48925 Del Skrevet 14. januar Det gleder vi oss veldig til Regner det hos deg nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 14. januar #48926 Del Skrevet 14. januar Det er oppholdsvær akkurat nå. Har du/dere lagt noen middagsplaner for morgendagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #48927 Del Skrevet 14. januar Vi skal ha kyllingsalat til middag i morgen.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Skal du på jobb i morgen?? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 15. januar #48928 Del Skrevet 15. januar Jeg skal på jobb i morgen. Har du/dere sett noe på håndball vm enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #48929 Del Skrevet 15. januar Vi har ikke sett på det ennå Har du sett på skiskyting i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 15. januar #48930 Del Skrevet 15. januar Jeg har bare sett Farmen på tv i dag. Har du førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 15. januar #48931 Del Skrevet 15. januar Det har jeg. Like du å kjøre langtur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #48932 Del Skrevet 15. januar Vi har ikke lappen, så vi må ta bussen eller toget hvis vi skal kjøre på langtur Liker du å se på sport på tv?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17. januar #48933 Del Skrevet 17. januar Jeg likte det nok bedre før, men har blitt mindre i det senere, dette fordi mange av favorittene mine har sluttet. ( Særlig av vintersport utøverne ). Hvis du/dere kunne velge, hvilken egenskap (som du ikke har) VILLE du helst hatt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48934 Del Skrevet 17. januar Impulskontroll. Har du gått inn i ei stue uten å ta av deg din lue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 17. januar #48935 Del Skrevet 17. januar (endret) Jeg har sikkert gjort det, uten at jeg husker det selv. Men lærte ganske tidlig den regla, så for meg var det stort sett uaktuelt å gå inn i en stue, uten å ta av min lue. Hvem var du på skolen? Var du skoleflink? Endret 17. januar av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48936 Del Skrevet 17. januar (endret) Det var vi ikke Har du gått inn i stuen med skoene på?? Endret 17. januar av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48937 Del Skrevet 17. januar I min egen - rett som det er. Men ALDRI i andres. Har du sterke meninger om ting du egentlig ikke har peiling på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48938 Del Skrevet 17. januar Det hender det ofte at vi har. Skal du på fest i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48939 Del Skrevet 17. januar Kun den festen jeg selv har. Der de eneste inviterte er meg selv og nabokatten. Har du spilt på Eurojackpot'n i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48940 Del Skrevet 17. januar Det har vi aldri spilt Hører du på musikk på fullguffe nå i kveld?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå