Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #48921 Skrevet 13. januar Vi har ikke vært på kino på veldig lenge Liker du å gå på teater??
MegJa Skrevet 14. januar #48922 Skrevet 14. januar Jeg liker å gå på både teater, show og konserter, men jeg gjør det dessverre for sjeldent. Hvilken drikk liker du/dere aller, aller best å drikke?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #48923 Skrevet 14. januar Vi må nok si Urge Har du vært på jobb i dag??
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 14. januar #48924 Skrevet 14. januar Har vært på jobb i dag ja. Gleder du deg til lysere tider?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #48925 Skrevet 14. januar Det gleder vi oss veldig til Regner det hos deg nå??
MegJa Skrevet 14. januar #48926 Skrevet 14. januar Det er oppholdsvær akkurat nå. Har du/dere lagt noen middagsplaner for morgendagen?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar #48927 Skrevet 14. januar Vi skal ha kyllingsalat til middag i morgen.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Skal du på jobb i morgen?? 1
MegJa Skrevet 15. januar #48928 Skrevet 15. januar Jeg skal på jobb i morgen. Har du/dere sett noe på håndball vm enda?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #48929 Skrevet 15. januar Vi har ikke sett på det ennå Har du sett på skiskyting i dag??
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 15. januar #48930 Skrevet 15. januar Jeg har bare sett Farmen på tv i dag. Har du førerkort?
Ciaran og Ciara Skrevet 15. januar #48932 Skrevet 15. januar Vi har ikke lappen, så vi må ta bussen eller toget hvis vi skal kjøre på langtur Liker du å se på sport på tv??
MegJa Skrevet 17. januar #48933 Skrevet 17. januar Jeg likte det nok bedre før, men har blitt mindre i det senere, dette fordi mange av favorittene mine har sluttet. ( Særlig av vintersport utøverne ). Hvis du/dere kunne velge, hvilken egenskap (som du ikke har) VILLE du helst hatt?
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48934 Skrevet 17. januar Impulskontroll. Har du gått inn i ei stue uten å ta av deg din lue?
MegJa Skrevet 17. januar #48935 Skrevet 17. januar (endret) Jeg har sikkert gjort det, uten at jeg husker det selv. Men lærte ganske tidlig den regla, så for meg var det stort sett uaktuelt å gå inn i en stue, uten å ta av min lue. Hvem var du på skolen? Var du skoleflink? Endret 17. januar av MegJa
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48936 Skrevet 17. januar (endret) Det var vi ikke Har du gått inn i stuen med skoene på?? Endret 17. januar av Ciaran og Ciara
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48937 Skrevet 17. januar I min egen - rett som det er. Men ALDRI i andres. Har du sterke meninger om ting du egentlig ikke har peiling på? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48938 Skrevet 17. januar Det hender det ofte at vi har. Skal du på fest i kveld??
KnekkeBørre Skrevet 17. januar #48939 Skrevet 17. januar Kun den festen jeg selv har. Der de eneste inviterte er meg selv og nabokatten. Har du spilt på Eurojackpot'n i kveld?
Ciaran og Ciara Skrevet 17. januar #48940 Skrevet 17. januar Det har vi aldri spilt Hører du på musikk på fullguffe nå i kveld??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå