jukkapalme Skrevet 11. januar #48881 Del Skrevet 11. januar Skal ikke det skal du spise take-away i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48882 Del Skrevet 11. januar Skal ikke det Skal du høre på podcast etterpå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48883 Del Skrevet 11. januar Vi skal nok ikke det Skal du se på noe spesielt på tv nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48884 Del Skrevet 11. januar Seff, Lars Monsen nrk 1 Skal dere se på VM Trondheim senere denne vinteren ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48885 Del Skrevet 11. januar Det vet vi ikke ennå Pleier du å spise egg & bacon frokost i helgene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48886 Del Skrevet 11. januar Kun egg Liker dere å lage ting ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48887 Del Skrevet 11. januar Vi er veldig glade i å lage ting Mener du at speilegg ikke kan spises uten bacon?? Det mener vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48888 Del Skrevet 11. januar Jeg synes det er godt med og uten bacon, men akkurat nå er jeg litt lei kjøtt, ble nok av det i jula. 😊 Skal dere tidlig opp imorgen ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 11. januar #48889 Del Skrevet 11. januar Må opp når 8 åringen min som er syk, vekker meg, i dag var det kvart på 5, men han er heldigvis bedre ,så sover nok bedre i natt 😊. Skal du drikke vin i kveld? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. januar #48890 Del Skrevet 11. januar Skal ikke det skal du spise ost og kjeks i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48891 Del Skrevet 11. januar Har gjort det allerede 😊 Skal du kose deg med snop ikveld ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48892 Del Skrevet 11. januar Det skal vi Skal du kose deg med både potetgull og brus i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48893 Del Skrevet 11. januar Har ikke kjøpt inn snop for denne helgen, kun kaffe og mat+ halspastiller. Driver du/dere med håndarbeid ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48894 Del Skrevet 11. januar Vi driver litt med forskjellige typer håndarbeid Hører du på radio nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48895 Del Skrevet 11. januar Gjør ikke det Ser du/dere på tv nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48896 Del Skrevet 11. januar Vi ser ikke på tv akkurat nå Hører du på musikk nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11. januar #48897 Del Skrevet 11. januar Jeg hører på musikk nå. Er du/dere glade i å strikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48898 Del Skrevet 11. januar Vi synes at det er helt ok og strikke Liker du og tegne?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 11. januar #48899 Del Skrevet 11. januar Det gjør jeg, men lenge siden jeg har gjort det nå. Liker du/dere å brodere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48900 Del Skrevet 11. januar Vi synes at det er helt ok, men det er noen år siden sist vi broderte Liker du å male bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå