Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #48861 Skrevet 10. januar Vi er nok ikke så spreke og ledige at vi klarer det. Har du stupt kråke i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48865 Skrevet 11. januar Vi har planer om en stille og rolig helg Har du noen planer for i morgen??
Irak Skrevet 11. januar #48866 Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi har planer om en stille og rolig helg Har du noen planer for i morgen?? Ikke planer. Her skjer det ofte spontant. Har du lurt noen idag?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48867 Skrevet 11. januar Vi har ikke lurt noen ennå. Har du drukket morgenkaffe??
Irak Skrevet 11. januar #48868 Skrevet 11. januar Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Vi har ikke lurt noen ennå. Har du drukket morgenkaffe?? Det tror jeg ingenting på 😉😉 Ikke enda 🥱😂 Har du husket og pusse tennene Jens?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48869 Skrevet 11. januar Vi har pusset tennene våre, men Jens får klare tannpussen selv. Drikker du te nå??
MegJa Skrevet 11. januar #48870 Skrevet 11. januar Jeg har nettopp drukket te. Er det sol hos deg i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48871 Skrevet 11. januar Vi har solskinn her i Bergen i dag Har det vært kaldt der du bor nå i natt??
MegJa Skrevet 11. januar #48873 Skrevet 11. januar Det var sol hos meg til nå, nå gikk den allerede ned. Pleier du å følge med på noe vintersport?
MarianneE Skrevet 11. januar #48874 Skrevet 11. januar Absolutt! Elsker vintersport på TV Har du sett frem til denne helgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48876 Skrevet 11. januar Vi hører på musikk nå Ser du på film nå??
MegJa Skrevet 11. januar #48877 Skrevet 11. januar Jeg ser ikke på film enda. Har du vasket og hengt opp klær i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48878 Skrevet 11. januar Vi har vasket og hengt opp klær i dag Har du handlet på butikken i dag??
MegJa Skrevet 11. januar #48879 Skrevet 11. januar Jeg har ikke handlet på butikken i dag. Er det stjerneklart hos deg/dere i kveld?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. januar #48880 Skrevet 11. januar Det er nesten stjerneklart her i Bergen hos oss nå i kveld Skal du spise pizza i kveld??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå