MegJa Skrevet 6. januar #48781 Skrevet 6. januar Det hender det, særlig hvis jeg er kjempesliten etter jobb og bare MÅ ha en sjokolade der og da. Er du/dere flinke til å spise mye frukt og grønt?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #48782 Skrevet 6. januar Vi burde være flinkere Blir du ofte sliten??
MegJa Skrevet 6. januar #48783 Skrevet 6. januar Ikke så ofte, men noen ganger i slutten av arbeidsuken spesielt. Er du/dere flinke til å drikke nok vann?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #48785 Skrevet 6. januar Vi drikker en god del kaffe Synes du at det er godt med en varmsuppe på en kaldvinterdag??
jukkapalme Skrevet 6. januar #48786 Skrevet 6. januar Kan være godt det Syns du det er godt med kakao?
MegJa Skrevet 6. januar #48787 Skrevet 6. januar Jeg er veldig glad i kakao. Liker du kakao med krem?
MegJa Skrevet 6. januar #48789 Skrevet 6. januar Det blir litt ekstra på vinteren. Har du noen nyttårsforsetter?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #48790 Skrevet 6. januar Vi har ingen nyttårsforsetter Har du noen spesielle forventninger til 2025??
LiseTV Skrevet 6. januar #48791 Skrevet 6. januar Har ikke tenkt så mye på det Liker du å høre på politikere?
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #48792 Skrevet 6. januar Det er nok ikke favoritthobbyen vår.😉😉 Er du interessert i politikk??
Ciaran og Ciara Skrevet 6. januar #48796 Skrevet 6. januar (endret) Nadya skrev (29 minutter siden): Vi har ingen slik ævetta faen Ber du til Gud daglig Vi ber aldri til Gud siden vi er ateister Er du trøtt nå?? Endret 6. januar av Ciaran og Ciara
MegJa Skrevet 7. januar #48797 Skrevet 7. januar Jeg er ikke trøtt enda. Har det vært snøkaos hos deg i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #48798 Skrevet 7. januar Vi har heldigvis ikke hatt snøkaos i dag Snør det hos deg akkurat nå??
Ciaran og Ciara Skrevet 7. januar #48800 Skrevet 7. januar Vi har nok ikke spist is i dag Drikker du kaffe nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå