Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:16 #48741 Del Skrevet i går, 00:16 Vi har ikke hytte så det blir hjemmepåske på oss Koser du deg med snop nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet i går, 00:28 #48742 Del Skrevet i går, 00:28 ( Hjemmepåske er også koselig da 😊 ) spiser ikke snop nå, har pusset tenner og da er ingenting godt. Skal dere ha lang sommerferie i år ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:31 #48743 Del Skrevet i går, 00:31 Vi har ferie hele året, så da blir sommerferien vår også lang.😉😉 Skal du være våken lenge i natt?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet i går, 00:32 #48744 Del Skrevet i går, 00:32 Håper på fem uker, men neppe i ett strekk. Har du planlagt hva du skal gjøre i sommer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 00:38 #48745 Del Skrevet i går, 00:38 Vi har planer om å slappe av i morgen Drikker du vann nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet i går, 04:25 #48746 Del Skrevet i går, 04:25 Det gjør jeg ikke. Her er det -13 ute, er det kaldt hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 04:33 #48747 Del Skrevet i går, 04:33 Vi har det også kaldt ute hos oss i dag Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23 timer siden #48748 Del Skrevet 23 timer siden Jepp! Cappuccino Er det mye snø hos deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #48749 Del Skrevet 22 timer siden Snøen laver ned her i Bergen hos oss nå Spiser du lunsj nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 20 timer siden #48750 Del Skrevet 20 timer siden Jeg sto opp seint, så dagens middag blir nok å regnes som dagens lunsj også. Hvilken tv serie er din favoritt opp igjennom tidene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17 timer siden #48751 Del Skrevet 17 timer siden Vi har egentlig ingen favoritt tv-serie Har du spist en god søndagsmiddag i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16 timer siden #48752 Del Skrevet 16 timer siden Hver søndag det. Har du pakket ned julen i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #48753 Del Skrevet 16 timer siden Vi pakket ned julen på nyttårsaften Har du måket snø i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 16 timer siden #48754 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har ikke vært ute og måket i dag, men jeg vet jeg må gjøre det i morgen. Dessverre. Har du spist godteri i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #48755 Del Skrevet 16 timer siden Vi har spist en god del snop i dag Har du spist nøtter i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15 timer siden #48756 Del Skrevet 15 timer siden Noen valnøtter. Jeg ligger på sofaen nå. Gjør du og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #48757 Del Skrevet 15 timer siden Vi ligger ikke på noen sofaer nå, vi sitter foran pc-en nå Spiser du potetgull nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 15 timer siden #48758 Del Skrevet 15 timer siden Jeg spiste opp posen med potetgull fra i går tidligere i dag. Hvilken type nøtt er favoritten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #48759 Del Skrevet 14 timer siden Vi har chilinøtter som våre favorittnøtter Liker du sterk mat?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14 timer siden #48760 Del Skrevet 14 timer siden Elsker det! liker du pakistansk/indisk mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå