Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:40 #48701 Del Skrevet torsdag kl 17:40 Vi er veldig glade i dessert Er du glad i snop?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet torsdag kl 18:25 #48702 Del Skrevet torsdag kl 18:25 Tenker at jeg er normalt glad i diverse snop, svakheten min er sjokolade. Hvilken sjokolade liker du/dere aller best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:32 #48703 Del Skrevet torsdag kl 18:32 Vi har Troika som favorittsjokoladen vår, og så kommer Kvikk Lunsj som vår nummer to Hvilken farge er favorittfargen din?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet torsdag kl 18:48 #48704 Del Skrevet torsdag kl 18:48 Svart og Rosa er mine favoritter. Har du/dere reist mye rundt i Norge? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 18:54 #48705 Del Skrevet torsdag kl 18:54 Vi har bare vært i Oslo og Bergen siden det er der vi har bodd og bor i sist nevnte nå Har du vært i mange land?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet torsdag kl 21:06 #48706 Del Skrevet torsdag kl 21:06 Ikke så mange som jeg skulle ønske. Savner du desember og jul, eller synes du at det var greit med januar også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:13 #48707 Del Skrevet torsdag kl 21:13 Vi er glade for at julen er over, og at hverdagen er tilbake Gleder du deg til påsken?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet torsdag kl 21:20 #48708 Del Skrevet torsdag kl 21:20 Jeg liker påsken, da er det en lysere tid på året, og det begynner å bli varmere. Hvilken Beatles låt liker du/dere aller best? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:23 #48709 Del Skrevet torsdag kl 21:23 Vi er skikkelig pro-Beatles fans. Så vi liker alle Beatlessangene like godt.♥️♥️♥️♥️ Hvilken Rolling Stones sang liker du best?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet torsdag kl 21:33 #48710 Del Skrevet torsdag kl 21:33 Jeg MÅ velge to ( Selv om jeg elsker alt dem har gitt ut ), Mixed Emotions og Have you seen your mother baby, standing in the shadows ❤️ De to første Stones låtene som jeg falt pladask for, derfor betyr de to litt ekstra for meg. Har du kjent på tannlegeskrekk en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:41 #48711 Del Skrevet torsdag kl 21:41 Vi har skikkelig tannlegeskrekk begge to Har du sprøyteskrekk når du skal ta vaksine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet torsdag kl 21:43 #48712 Del Skrevet torsdag kl 21:43 Jeg har massiv sprøyteskrekk, så jeg er livredd for alt som har med stikk og nåler å gjøre. Har du/dere noen tatoveringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 21:58 #48713 Del Skrevet torsdag kl 21:58 Vi har hver vår grønne firkløver tatovert på høyre skulder, og vi har hver vår grønne trekløver tatovert på venstre skulder Har du noen piercinger?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 18:03 #48714 Del Skrevet fredag kl 18:03 ( Det hørtes kjempefint ut ❤️, jeg liker tatoveringer, har 4 stk selv ). Jeg har piercing i høyre neseving, og et hull i hvert øre. Hva har du/dere spist til middag i dag? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:07 #48715 Del Skrevet fredag kl 18:07 Vi har spist hamburgere og pommes frites til middag i dag, og vi har drukket brus til.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Har du spist noe godt til middag i dag?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 18:12 #48716 Del Skrevet fredag kl 18:12 Medisterpølse, poteter og grønnsaker. Førstnevnte er siste rester av julemat fra fryseren.......... Har du/dere en favoritt blant Norske komikere? ( " Gamle " eller " Nye " komikere ). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:16 #48717 Del Skrevet fredag kl 18:16 Vi sier nam nam til middagen du hadde. og vi har ingen spesielle favoritter bland de du nevner der. Drikker du brus nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 18:26 #48718 Del Skrevet fredag kl 18:26 Drakk julebrus til middagen, siste rest der også ☺️ Synes du/dere at vinteren i Norge er for lang og kald? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl 18:32 #48719 Del Skrevet fredag kl 18:32 Vi synes at den er altfor lang og kald Gleder du deg til våren?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet fredag kl 20:14 #48720 Del Skrevet fredag kl 20:14 Jeg gleder meg til våren. Er du/dere overtroiske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå