Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #48581 Del Skrevet 15 timer siden Vi har våren som vår favorittårstid og så har vi høsten som vår favorittårstid nummer to Har du planer om å kose deg litt ekstra nå i romjulen?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12 timer siden #48582 Del Skrevet 12 timer siden Det har jeg planer om. Har du/dere et kjæledyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #48583 Del Skrevet 12 timer siden Vi har hatt kjæledyr, men vi har det ikke nå. Spiser du potetgull nå?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11 timer siden #48584 Del Skrevet 11 timer siden Alt potetgullet er spist opp Har du gått med smykker du fikk av en ekskjæreste etter forholdet var over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 10 timer siden #48585 Del Skrevet 10 timer siden Det gjør jeg ikke. Er det lite snø ute nå, der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #48586 Del Skrevet 8 timer siden Vi har ikke snø her i Bergen hvor vi bor nå Drikker du vann nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3 timer siden #48587 Del Skrevet 3 timer siden Gjør ikke det, jeg venter på røntgen av ankelen min på sykehuset har du tatt røntgen før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 1 time siden #48588 Del Skrevet 1 time siden Røntgen? Måtte jekke det en gang en gang Er du sint på sånne som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 36 minutter siden #48589 Del Skrevet 36 minutter siden Hvorfor skulle jeg vært det? Har du fråtset i julen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 26 minutter siden #48590 Del Skrevet 26 minutter siden Det må vi tilstå at vi har. Har du fått noe fine gaver til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå