Ciaran og Ciara Skrevet 14 timer siden #48561 Del Skrevet 14 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Faktisk ikke, men det kommer i hus i morgen. Har du/dere lyst til å synge høyt og få det ut nå? Nå fikk vi veldig lyst til å synge skikkelig ut tostemt her. Har du begynt på kveldsmaten nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 14 timer siden #48562 Del Skrevet 14 timer siden Ja! Har du en favoritt micreobølgeovnrett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 14 timer siden #48563 Del Skrevet 14 timer siden Nadya skrev (Akkurat nå): Ja! Lager noe fjordland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #48564 Del Skrevet 13 timer siden Ja!! Spiser du snacks nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden #48565 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har spist en karbonade rett i kroppen og NÅ skal jeg i seng. Er du/dere trøtt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13 timer siden #48566 Del Skrevet 13 timer siden Vi er lysvåkne nå Skal du legge deg nå snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11 timer siden #48567 Del Skrevet 11 timer siden Skal legge meg om få minutter. Liker du/dere å bruke ullsokker på føttene i vinterhalvåret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #48568 Del Skrevet 11 timer siden Vi liker å bruke ullsokker når det er kaldt om vinteren Gleder du deg til våren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5 timer siden #48569 Del Skrevet 5 timer siden Det gjør jeg har du fått noe fint til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29 minutter siden #48570 Del Skrevet 29 minutter siden Vi har fått et par fine ting til jul Har du fått fine ting til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå