Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #48521 Del Skrevet 18 timer siden Det gjør jeg. Liker du å håndtere tamme fugler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #48522 Del Skrevet 18 timer siden Det har vi aldri forsøkt, så det vet vi ikke Liker du å se på dyreprogrammer og naturprogrammer på tv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #48523 Del Skrevet 18 timer siden Jeg gjør i grunnen det, men vil helst ha de tamme i fanget mitt. Selv tigerunger er helt sikkert nusselige å ha i fanget og mate med flaske...enig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #48524 Del Skrevet 18 timer siden Vi er helt enige Synes du at alle dyr har sin helt egen sjarm?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden #48525 Del Skrevet 18 timer siden Det syns jeg. Vi er egentlig alle dyr innerst inne. Enig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18 timer siden #48526 Del Skrevet 18 timer siden Vi sier oss helt enige Er du veldig glad i poteter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10 timer siden #48527 Del Skrevet 10 timer siden Liker dem godt og liker at de kan varieres i stor grad. Kom nissen til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #48528 Del Skrevet 10 timer siden Vi fikk nok ikke nissebesøk Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7 timer siden #48529 Del Skrevet 7 timer siden Jeg drikker kaffe og hører på et makabert sagn om en kistefødsel på 1800-tallet, som tilfeldigvis var på radioen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3 timer siden #48530 Del Skrevet 3 timer siden Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden): Vi har hatt et ganskeanstrengt forhold til julen i oppveksten vår siden vi har hatt en oppvekst med to alkoholiserte og voldelige foreldre Gleder du deg til nyttår?? Dette gjorde meg vondt å lese! Jeg sender dere begge en god klem ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 3 timer siden #48531 Del Skrevet 3 timer siden Nadya skrev (3 timer siden): Jeg drikker kaffe og hører på et makabert sagn om en kistefødsel på 1800-tallet, som tilfeldigvis var på radioen. Ble det såpass makabert at du glemte å stille nestemann et nytt spørsmål? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #48532 Del Skrevet 2 timer siden MegJa skrev (1 time siden): Dette gjorde meg vondt å lese! Jeg sender dere begge en god klem ❤️ MegJa skrev (1 time siden): Ble det såpass makabert at du glemte å stille nestemann et nytt spørsmål? 😉 Det lurer vi også på.😉😉 Har du spist en godfrokost i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 1 time siden #48533 Del Skrevet 1 time siden Det har jeg ikke, men snart blir det lunsj Har du planer om å gå julebukk i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 1 time siden #48534 Del Skrevet 1 time siden Det hadde egentlig vært veldig gøy, men tror ikke det blir noe av i år heller. Sover du/dere litt lenger nå i ferien? ( Hvis du har juleferie ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå