MegJa Skrevet 15. desember #48461 Del Skrevet 15. desember Julepølse. Brun eller rød julebrus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember #48462 Del Skrevet 15. desember Brun Julebrus på både Ciaran og Ciara, for vi liker ikke Rød Brus. Vanlige Pepperkaker eller Pepperkaker med Sjokoladetrekk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 15. desember #48463 Del Skrevet 15. desember Liker ingen av delene liker du småkaker for eksempel krumkaker, sandkaker og goro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. desember #48464 Del Skrevet 15. desember Det er ikke mine favoritter Spiser du av deigen når du baker pepperkaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. desember #48465 Del Skrevet 15. desember Vi spiste mer av pepperkakedeigen da vi var barn Liker du juleskinke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 09:21 #48466 Del Skrevet mandag kl 09:21 Det tror jeg. Er det stille og oppholds hos deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 11:11 #48467 Del Skrevet mandag kl 11:11 Vi har både vind og regn her i Bergen nå Har det komt snø der du er nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 11:24 #48468 Del Skrevet mandag kl 11:24 Det har kommet snø der jeg er. Hvilken type matvare/pålegg/snacks/drikke MÅ du ha for at du skal få følelsen av at det er jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet mandag kl 11:36 #48469 Del Skrevet mandag kl 11:36 Mandelpotet/lammerull/marsipan/juleøl Hva er din drivkraft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:26 #48470 Del Skrevet mandag kl 17:26 Vi må nok svare at tvillingbåndet vårt, og samholdet vårt er drivkraften vår Er du ferdig med julegavehandelen for i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet mandag kl 17:48 #48471 Del Skrevet mandag kl 17:48 Jeg er ferdig med julegavehandelen for i år. Hva spiste du/dere til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:56 #48472 Del Skrevet mandag kl 17:56 Vi har spist fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓 Hva sto på middagsmenylisten din i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 17:58 #48473 Del Skrevet mandag kl 17:58 Husker ikke helt - tror det var brød og karbonade? Hender det at du ikke helt husker din egen dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet mandag kl 17:59 #48474 Del Skrevet mandag kl 17:59 Det hender ofte med oss.😉😉 Skal du spise en godkveldsmat i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet tirsdag kl 05:58 #48475 Del Skrevet tirsdag kl 05:58 Kanskje ei brødskive med Tromsørull, hvis jeg husker å kjøpe Tromsørull. Hva er det mest verdifulle du har stjålet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet tirsdag kl 07:05 #48476 Del Skrevet tirsdag kl 07:05 Har ikke stjålet noe. Er det ok med transer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet tirsdag kl 07:28 #48477 Del Skrevet tirsdag kl 07:28 100% helt ok. En menneskerett. Har du gått i skeivt tog med regnbuer i noen gang? (Det har jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl 12:56 #48478 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 Det har vi også Har du noen gang vært Sta. Lucia?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet onsdag kl 05:40 #48479 Del Skrevet onsdag kl 05:40 Aldri Klarer du å bruke en lighter som flaskeåpner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 10:49 #48480 Del Skrevet onsdag kl 10:49 Det har vi aldri prøvd, så det vet vi ikke Klarer du å gå på hendene?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå