Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember #48421 Del Skrevet 7. desember Vi spiste hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds som middag i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Skal du lage pizza i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 7. desember #48422 Del Skrevet 7. desember Blir fajitas skal du se maskorama etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. desember #48423 Del Skrevet 7. desember Vi skal nok ikke det, for vi er opptatte med Beatlesmaraton.♥️♥️♥️♥️ Skal du spise potetgull senere i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8. desember #48424 Del Skrevet 8. desember ( Beatlesmaraton, som i å høre på Beatles? Eller se filmklipp om dem? Jeg kan legge til at jeg kommer fra " Den andre siden ", for jeg er The Rolling Stones fan ❤️ )........ Jeg spiste potetgull i går, men spiste ikke opp alt. Har du fint vær hos deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 8. desember #48425 Del Skrevet 8. desember Sånn passe etter årstiden. Liker du Cola? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. desember #48426 Del Skrevet 8. desember Om jeg må så blir det Pepsi Max, men helst ikke. Røyker du fast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember #48427 Del Skrevet 8. desember MegJa skrev (36 minutter siden): ( Beatlesmaraton, som i å høre på Beatles? Eller se filmklipp om dem? Jeg kan legge til at jeg kommer fra " Den andre siden ", for jeg er The Rolling Stones fan ❤️ )........ Jeg spiste potetgull i går, men spiste ikke opp alt. Har du fint vær hos deg i dag? Vi mener at vi hører gjennom hele Beatleskatalogen, når vi skriver Beatlesmaraton. For vi er Beatles fans. Beatles er bandet nummer 1 for oss. Men vi har Rolling Stones som band nummer 2.♥️♥️♥️♥️ Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Om jeg må så blir det Pepsi Max, men helst ikke. Røyker du fast? Vi drev med litt smugrøyking i vår barndom tidlig tenår da vi var 11-13 år gamle, men vi driver ikke med røyking lengre nå Spiser du middag nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8. desember #48428 Del Skrevet 8. desember ( Så kult ❤️ The Rolling Stones er heltene for min del, men jeg har aldri hatt et problem med å forstå de som er The Beatles fan heller, de har laget ekstremt mye bra musikk, ingen tvil om det ). Jeg har ikke spist middag enda. Har du gått en tur i dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember #48429 Del Skrevet 8. desember Vi har vært ute på tur nå i sted Drikker du kaffe nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8. desember #48430 Del Skrevet 8. desember Jeg drikker vann nå Samler du/dere på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember #48431 Del Skrevet 8. desember Vi samler på puslespill og vinylplater Har du mange kule hobbyer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 8. desember #48432 Del Skrevet 8. desember Jeg har få, kule hobbyer Begynner du å gråte av enkelte nyhetsinnslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember #48433 Del Skrevet 8. desember Det hender at vi blir litt rørte av enkelte nyhetsinnslag Er du en veldig følsom person?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 8. desember #48434 Del Skrevet 8. desember langt i fra, er så ille at jeg må se en trist film for og gråte Har du sett snøsøsteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. desember #48435 Del Skrevet 8. desember Vi har nok ikke sett den Har du gått på ski nå i desember?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 9. desember #48436 Del Skrevet 9. desember det blir vanskelig uten snø Liker du og gå på ski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. desember #48437 Del Skrevet 9. desember Vi liker verken snø eller skigåing Liker du å gå på skøyter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. desember #48438 Del Skrevet 10. desember Det tror jeg ikke, for jeg har aldri forsøkt. Er du fan av grasiøst kunstløp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10. desember #48439 Del Skrevet 10. desember Syns det er kjedelig, helt ærlig liker du skihopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. desember #48440 Del Skrevet 10. desember Vi er ikke så særlig interesserte i skisport Liker du friidrett?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå