jukkapalme Skrevet i går, 18:37 #48381 Del Skrevet i går, 18:37 Det gjorde jeg Har du jukset og åpnet flere enn to luker i adventskalenderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet i går, 18:51 #48382 Del Skrevet i går, 18:51 Det gjør jeg ikke Ribbe eller pinnekjøtt? begrunn svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 18:56 #48383 Del Skrevet i går, 18:56 Pinnekjøtt, fordi vi liker det litt stramme smaken som er på kjøtt fra sau og lam Lutefisk eller Rakfisk?? Begrunn svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet i går, 19:42 #48384 Del Skrevet i går, 19:42 Lutefisk. Fordi lutefisken lengter etter havet, og det er en lengsel jeg kjenner meg igjen i. Synger du rent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet i går, 19:49 #48385 Del Skrevet i går, 19:49 på norsk ,men ikke engelsk Liker du norske eller engelske julesanger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:52 #48386 Del Skrevet i går, 19:52 Vi synes at det finnes bra julesanger fra hele verden Liker du å feire jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16 timer siden #48387 Del Skrevet 16 timer siden Elsker jul, synes desember er skikkelig kos ❤️ Har du planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #48388 Del Skrevet 16 timer siden Vi har ingen spesielle planer for helgen Spiser du frokost nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16 timer siden #48389 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har ikke stått opp enda så ingen frokost her. Har du adventskalender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #48390 Del Skrevet 16 timer siden Vi har to adventskalendre hver Drikker du morgenkaffen nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10 timer siden #48391 Del Skrevet 10 timer siden Den gjorde jeg unna for et par timer siden. Ferdig med julegaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9 timer siden #48392 Del Skrevet 9 timer siden Jeg dropper slikt. Har det vært hvitt på bkken ennå hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #48393 Del Skrevet 8 timer siden Nei det har heldigvis ikke komt snø her i Bergen hos oss ennå, og det er vi glad for Gleder du deg til julen er over, og hverdagen begynner igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå