Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #48121 Del Skrevet 8. november Det spiser vi ikke på julaften. Spiser du pinnekjøtt på julaften?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8. november #48122 Del Skrevet 8. november Spiser ribbe på julaften. Har du førerkort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #48123 Del Skrevet 8. november Det har vi ikke noen av oss to. Har du bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 8. november #48124 Del Skrevet 8. november Jeg har bil. Hvilken type musikk liker du å høre på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #48125 Del Skrevet 8. november Vi liker best å høre på The Beatles. Spiser du snop nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #48126 Del Skrevet 9. november Hihi...det gjør jeg faktisk. God morgen til dere også. Sover dere/du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. november #48127 Del Skrevet 9. november Gjør ikke det, men katten på fanget mitt sover Har du spist frokost enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #48128 Del Skrevet 9. november Frokost spiste vi klokken 05.00. I dag tidlig. da spiste vi egg & bacon.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓 Har du spist lunsj nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9. november #48129 Del Skrevet 9. november Jeg hoppet over lunsjen i dag, siden jeg ikke var sulten, nettopp spist middag nå. Drikker du julebrus før 1. desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #48130 Del Skrevet 9. november Vi pleier å begynne å drikke julebrus den 30. november som er bursdagen vår. Spiser du pepperkaker før 1. desember?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9. november #48131 Del Skrevet 9. november (endret) Spiser så og si aldri pepperkaker eller andre julekaker før desember har begynt. Skal du starte tidlig med å handle inn julegaver i år? Endret 9. november av MegJa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #48132 Del Skrevet 9. november Vi pleier bare å kjøpe julegaver til hverandre, så vi har god tid. Pleier du å pynte mye til jul?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. november #48133 Del Skrevet 9. november Ikke så mye, men litt skal du bake pepperkaker i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #48134 Del Skrevet 9. november Det skal vi nå i begynnelsen av desember. Skal du lage krumkaker i år?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 10. november #48135 Del Skrevet 10. november Jeg har laget en krumkakepinne en gang på et kurs i dreiebenking (eller hva det heter), men aldri laget krumkaker. Er du begeistret over at 1. søndag i advent i år faller den 1. desember, og således gjør adventskalenderne synkronisert med kirkeåret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #48136 Del Skrevet 10. november Vi tenker ikke så mye på det. Liker du å tenne lys i adventstiden?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. november #48137 Del Skrevet 10. november Jeg synes at det er veldig hyggelig å tenne lys i adventstiden. Har du ekte juletre eller kunstig juletre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #48138 Del Skrevet 10. november Jeg bruker ikke juletre i det hele tatt og feirer ikke jul. Mangler det noe for deg om du ikke får juleopplegget som du er vant til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 10. november #48139 Del Skrevet 10. november Det blir både en mangel og et savn, vil helst få til det juleopplegget som jeg er vant til og vil ha. Hva er ditt favorittdyr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. november #48140 Del Skrevet 10. november Alle som det er mulig å snakke med og som liker meg. Har du et favorittdyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå