Nietsoj Skrevet 15. september #47721 Del Skrevet 15. september Jeg elsker privatliv. Har DU et liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #47722 Del Skrevet 15. september Det må det vel kunne kalles. Har du det bra i ditt privatliv for tiden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #47723 Del Skrevet 15. september Mitt privatliv har for tiden et forbedringspotensiale. Har du noen gang fulgt etter en ivrig maur for å se hvorfor den hadde det så travelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #47724 Del Skrevet 15. september Det har ikke Cassidy Tvillingene, verken Ciaran eller Ciara. Drikker du kaffe akkurat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. september #47725 Del Skrevet 15. september Nadya skrev (2 timer siden): Mitt privatliv har for tiden et forbedringspotensiale. Har du noen gang fulgt etter en ivrig maur for å se hvorfor den hadde det så travelt? forbedringspotensiale ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #47726 Del Skrevet 15. september Baktus2024 skrev (1 time siden): forbedringspotensiale ? Jeg vet ikke hva du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #47727 Del Skrevet 15. september Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Det har ikke Cassidy Tvillingene, verken Ciaran eller Ciara. Drikker du kaffe akkurat nå?? Ja Har du en beredskapsvenn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #47728 Del Skrevet 15. september Det har ikke Cassidy Tvillingene verken Ciaran eller Ciara. Drikker du vann akkurat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #47729 Del Skrevet 15. september Jeg drikker varmt vann med suketter og melisse-te Bruker du el-sparkesykkel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #47730 Del Skrevet 15. september Cassidy Tvillingene bruker ikke det verken Ciaran eller Ciara. Har du vært på sykkeltur i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffe(vimse) kopp Skrevet 15. september #47731 Del Skrevet 15. september Kjører rundt med El sparkesykkelen min hver dag, hvis det teller som sykkel 😁. Gleder du deg til Halloween? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #47732 Del Skrevet 15. september Cassidy Tvillingene bryr oss ikke om Halloween verken Ciaran eller Ciara. Skal du stå tidlig opp i morgen tidlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 15. september #47733 Del Skrevet 15. september Til meg å være er det ganske tidlig. Klokka 6 Fyrer du med både ved og strøm nå når frostnettene setter inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #47734 Del Skrevet 15. september Cassidy Tvillingene har ikke vedovn i kjellerleiligheten vår, så vi bruker bare strøm til å holde varmen med. Gruer du deg til vinteren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 15. september #47735 Del Skrevet 15. september Vinteren kan være grei den, men jeg setter ikke pris på mye og langvarig snølandskap. Snøen kan komme i midten av desember, ca 20 cm er nok. og ikke noe meg før den smelter i mars. Måker du din snø selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #47736 Del Skrevet 15. september Cassidy Tvillingene måker snøen vår selv både Ciaran og Ciara. Gruer du deg til is og glaserte veier til vinteren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. september #47737 Del Skrevet 15. september Det gjør jeg, kommer alltid mye is og slaps... Liker du vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #47738 Del Skrevet 15. september Cassidy Tvillingene er ikke noe særlig glade i vinteren verken Ciaran eller Ciara. Liker du snø?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 16. september #47739 Del Skrevet 16. september Det gjør jeg ikke, snø er bare slitsomt. Er du i en fornøyelsespark hvert år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september #47740 Del Skrevet 16. september Det er ikke Cassidy Tvillingene verken Ciaran eller Ciara. Synes du at julen er stressende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå