jukkapalme Skrevet 13. september #47701 Del Skrevet 13. september Det gjør jeg så lenge de ikke blir for krampaktige Har du sett på Hotel Cæsar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. september #47702 Del Skrevet 13. september Det har aldri Cassidy Tvillingene sett på veken Ciaran og Ciara. Har du spist potetgull i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 14. september #47703 Del Skrevet 14. september Spiser ikke potetgull. Skal du shoppe denne løedagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #47704 Del Skrevet 14. september Cassidy Tvillingene har ingen planer om shopping i dag vi Ciaran og Ciara. Skal du spise pizza i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 14. september #47705 Del Skrevet 14. september blir Thai mat i dag. Liker dere / du Thai mat ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september #47706 Del Skrevet 14. september Elsker det liker du sushi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 14. september #47707 Del Skrevet 14. september det er favoritten her liker du biff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. september #47708 Del Skrevet 14. september (endret) Definitivt! Liker du indisk mat? Endret 14. september av Disney Adult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 14. september #47709 Del Skrevet 14. september ikke i det hele tatt lker du fisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. september #47710 Del Skrevet 14. september Generelt gjør jeg det, men det er mange fiskeretter jeg ikke liker også. Liker du ananas på pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #47711 Del Skrevet 14. september Cassidy Tvillingene liker veldig godt ananas på pizza både Ciaran og Ciara, vi liker det spesielt godt på pepperonipizza. Liker du hvitløk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 14. september #47712 Del Skrevet 14. september Hvitløk er nydelig Har du vært på hurtigruta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #47713 Del Skrevet 14. september Der har aldri Cassidy Tvillingene vært verken Ciaran eller Ciara. Liker du ramsløk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september #47714 Del Skrevet 14. september Det gjør jeg har du vært på epleslang i høst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #47715 Del Skrevet 14. september Cassidy Tvillingene har ikke vært på epleslang siden vi var 13-14 år gamle. Spiser du potetgull akkurat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. september #47716 Del Skrevet 14. september Det gjør jeg ikke gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. september #47717 Del Skrevet 14. september Cassidy Tvillingene knasker i oss potetgull nå. Drikker du brus akkurat nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #47718 Del Skrevet 15. september Jeg drikker vann. Er vann det beste tørstedrikkmiddelet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #47719 Del Skrevet 15. september Det er det eneste tørstedrikkmiddelet. Har du gjenboere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september #47720 Del Skrevet 15. september Nadya skrev (3 timer siden): Har du gjenboere? Det har jeg litt av. Liker du å bo tett i tett uten privatliv i rommene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå