Barbie Girl Skrevet 3. september #47621 Del Skrevet 3. september Kan ikke nok om dem til å vite hva slags forhold de trenger. Ut i fra det lille jeg har fått med meg er det synd på veldig mange av dem i hvert fall, men det gjelder for så vidt også hamstere, kaniner, reptiler ++. Har du dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. september #47622 Del Skrevet 3. september en katt på 15 og en valp på snart 5mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 3. september #47623 Del Skrevet 3. september Liker du krypdyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #47624 Del Skrevet 3. september Cassidy Tvillingene synes at krypdyr er ganske fascinerende skapninger, både Ciaran og Ciara. Har du spist blekksprut?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. september #47625 Del Skrevet 3. september (endret) Jeg har spist blekksprut på kinarestaurant. Har spist cornflakes med saft i stedet for melk? Endret 3. september av Nadya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #47626 Del Skrevet 3. september Det har Cassidy Tvillingene aldri prøvd verken Ciaran eller Ciara. Har du spist snegler eller froskelår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. september #47627 Del Skrevet 3. september Jeg har kun spist snegler, men er åpen for å prøve froskelår. Har du vært på et surprise party? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #47628 Del Skrevet 3. september Der har aldri Cassidy Tvillingene vært. Vi har aldri holdt noen bryllupstaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 3. september #47629 Del Skrevet 3. september Det har jeg. Har du blitt klemmet av en fremmed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #47630 Del Skrevet 3. september Nei!! Liker du både å få og gi klemmer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. september #47631 Del Skrevet 4. september Jeg liker best å klemme små barn, (særlig tantungene), men av voksne man ikke har kjær føles det som oftest bare invaderende. Har du vært i Fristaden Christiania? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #47632 Del Skrevet 4. september Der har aldri Cassidy Tvillingene vært verken Ciaran eller Ciara. Har du vært i den irske byen Galway?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 4. september #47633 Del Skrevet 4. september Jeg har ennå ikke vært i Irland Kjenner du en frimurer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #47634 Del Skrevet 4. september Cassidy Tvillingene kjenner nok ingen frimurer verken Ciaran eller Ciara. Er du politisk engasjert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #47635 Del Skrevet 5. september Jeg følger litt med og stemmer, i hvert fall Er du religiøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #47636 Del Skrevet 5. september Cassidy Tvillingene er begge to ateister. Føler du deg religiøs?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #47637 Del Skrevet 5. september Absolutt ikke gleder du deg til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. september #47638 Del Skrevet 5. september Cassidy Tvillingene gleder oss sånn passe til helgen både Ciaran og Ciara. Har du planer om grilling i helgen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 6. september #47639 Del Skrevet 6. september det har jeg ikke hva liker du og grille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 6. september #47640 Del Skrevet 6. september Selvkryddret grilribbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå