jukkapalme Skrevet 31. august #47601 Del Skrevet 31. august Det har jeg Er du glad i musikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. august #47602 Del Skrevet 31. august Cassidy Tvillingene er veldig glade i musikk både Ciaran og Ciara. Har du hørt på musikk i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1. september #47603 Del Skrevet 1. september Ikke enda, skal sette på litt musikk på joggeturen snart. Har du sett på youtube i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 1. september #47604 Del Skrevet 1. september Det har jeg ikke Ser du mer på youtube enn på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 1. september #47605 Del Skrevet 1. september det gjør jeg ikke,men ser youtube av og til hva ser du på youtube? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 1. september #47606 Del Skrevet 1. september Jeg ser på instruksjonsvideoer Er du interessert i noen form for håndtverk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #47607 Del Skrevet 1. september Nietsoj skrev (1 time siden): Er du interessert i noen form for håndtverk? Jeg spikker gode osteskjærere på fritiden. Liker du brunost veldig godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1. september #47608 Del Skrevet 1. september Av og til kan det være veldig godt. Investerer du mye i hudpleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #47609 Del Skrevet 1. september Veldig lite. Er makeup viktig for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1. september #47610 Del Skrevet 1. september Ikke i det hele tatt. Har du en rar mat kombo du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #47611 Del Skrevet 1. september For meg er de jo ikke rare, så jeg må svare benektende på det spørsmålet. Har du smakt blekksprut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #47612 Del Skrevet 1. september Det har ikke Cassidy Tvillingene smakt verken Ciaran eller Ciara. Har du spist froskelår?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 1. september #47613 Del Skrevet 1. september Spist froskelår ✅️ Hatt hockeysveis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. september #47614 Del Skrevet 1. september Det har jeg ikke ennå. Skal du stå på skøyter til vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #47615 Del Skrevet 1. september Cassidy Tvillingene har ingen planer om å stå på skøyter til vinteren verken Ciaran eller Ciara. Skal du gå på ski til vinteren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 1. september #47616 Del Skrevet 1. september Blir muligens litt langrenn. Gleder du deg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. september #47617 Del Skrevet 1. september Cassidy Tvillingene er ikke så glade i julen verken Ciaran eller Ciara. Gleder du deg til vinteren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 3. september #47618 Del Skrevet 3. september Hater vinteren Liker du hunder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #47619 Del Skrevet 3. september Cassidy Tvillingene liker veldig godt hunder både Ciaran og Ciara. Liker du gullfisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 3. september #47620 Del Skrevet 3. september Det har jeg aldri smakt. Syns du synd på akvariefisker og burfugler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå