cas12 Skrevet 15. juni #47341 Del Skrevet 15. juni Ikke idag er du glad i dugnad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #47342 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene synes at dugnad er helt ok både Ciaran og Ciara. Har du mange hobbyer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. juni #47343 Del Skrevet 15. juni Har et par hobbyer har du noen dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #47344 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene har nok ingen kjæledyr vi verken Ciaran eller Ciara. Har du spist pizza i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. juni #47345 Del Skrevet 15. juni Det har jeg ikke Har du spist god middag i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #47346 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene har spist hamburgere og pommes frites til middag i kveld, og vi har drukket brus til.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Har du spist iskrem i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 15. juni #47347 Del Skrevet 15. juni Har ikke det, dessverre Har du spist pottis idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #47348 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene har akkurat spist hver vår pose med Maarud Superchips paprika nå i sted. Har du spist sjokolade i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. juni #47349 Del Skrevet 15. juni Litt Har du drukket alkohol i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. juni #47350 Del Skrevet 15. juni Cassidy Tvillingene har ikke drukket alkohol i kveld verken Ciaran eller Ciara, siden vi er 100% avholds begge to. Har du spist potetgull i kveld?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemi Skrevet 16. juni #47351 Del Skrevet 16. juni (endret) 3 hours ago, Ciaran og Ciara said: Cassidy Tvillingene har ikke drukket alkohol i kveld verken Ciaran eller Ciara, siden vi er 100% avholds begge to. Har du spist potetgull i kveld?? Jeg har bare spist peanøtter i kveld. Har du spist noen andre nøtter? Endret 16. juni av daemi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #47352 Del Skrevet 16. juni Cassidy Tvillingene har spist chilinøtter i natt både Ciaran og Ciara. Har du spist ostepopp i natt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 16. juni #47353 Del Skrevet 16. juni Hva er det? L9ker du å bruke kjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 16. juni #47354 Del Skrevet 16. juni Vet ikke, har aldri brukt kjole, kommer aldri til å bruke kjole, så jeg vet ikke om jeg hadde likt det. Ser du på EM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. juni #47355 Del Skrevet 16. juni Cassidy Tvillingene ser nok ikke på EM verken Ciaran eller Ciara. Liker du å se på dokumentarer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 17. juni #47356 Del Skrevet 17. juni Kommer an på hva det er. Liker du å bruke skjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. juni #47357 Del Skrevet 17. juni Cassidy Tvillingene bruker aldri skjørt, fordi Ciaran er gutt og Ciara er en buksejente. Bruker du bunad på 17. mai?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. juni #47358 Del Skrevet 17. juni Jeg eier ikke bunad, så det gjør jeg ikke. Har du sommerferie nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 17. juni #47359 Del Skrevet 17. juni Har ikke det skal du på ferie i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 17. juni #47360 Del Skrevet 17. juni jukkapalme skrev (4 timer siden): Har ikke det skal du på ferie i sommer? Holder meg i nærområdet. Har du mange ferieplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå