Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 17:52 #51742 Skrevet tirsdag kl. 17:52 Vi er ikke så glade i gløgg Spiser du mye marsipan i julen??
Hakkespett1 Skrevet tirsdag kl. 19:43 #51743 Skrevet tirsdag kl. 19:43 Egentlig ikke. Har aldri vært særlig glad i marsipan. Spiser du veldig mye pepperkaker i julen??
Kaffe(vimse) kopp Skrevet tirsdag kl. 19:45 #51744 Skrevet tirsdag kl. 19:45 Har spist 1 boks med kjøpte , og en god del hjemmelagde. Drikker du alkohol på julaften?
Ciaran og Ciara Skrevet tirsdag kl. 19:46 #51745 Skrevet tirsdag kl. 19:46 Vi drikker aldri alkohol Pleier du å spise en julemiddag enten pinnekjøtt, ribbe, lutefisk eller kalkun før jul??
Stacy__ Skrevet tirsdag kl. 23:21 #51746 Skrevet tirsdag kl. 23:21 Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi drikker aldri alkohol Pleier du å spise en julemiddag enten pinnekjøtt, ribbe, lutefisk eller kalkun før jul?? Det blir ofte det på julebord, så ja. 1
Stacy__ Skrevet tirsdag kl. 23:22 #51747 Skrevet tirsdag kl. 23:22 Pleier du å være ekstra sliten i desember pga alt som skjer? (Julebord, tilsettinger, alt som skal ordnes og styres hjemme)
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 03:18 #51748 Skrevet i går, 03:18 Det slipper vi heldigvis unna Er du glad når julen er over og hverdagen er tilbake??
Stacy__ Skrevet i går, 09:17 #51749 Skrevet i går, 09:17 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Det slipper vi heldigvis unna Er du glad når julen er over og hverdagen er tilbake?? Definitivt Men julen er nå fin med barn, det er jo for dem jeg gjør dette. 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:50 #51751 Skrevet i går, 12:50 Vi synes at helgen er helt ok Har du planer for helgen??
Stacy__ Skrevet i går, 18:12 #51752 Skrevet i går, 18:12 Ciaran og Ciara skrev (5 timer siden): Vi synes at helgen er helt ok Har du planer for helgen?? Dessverre 🥲 Jeg skal på julebord med jobben på fredag. Det er et ork, men må være med i år fordi jeg er med i julebordkomiteen (de tvang meg til å være med :😓) På lørdag er jeg alene med kidsa fordi mannen skal jobbe. På søndag skal jeg ut å spise middag med min bestevenninne, vi har fast tradisjon om å møtes før hun reiser hjem til sin familie for julen. Dette er det eneste jeg faktisk ser frem til denne helga, resten blir bare ork 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:07 #51754 Skrevet i går, 19:07 Stacy__ skrev (53 minutter siden): Dessverre 🥲 Jeg skal på julebord med jobben på fredag. Det er et ork, men må være med i år fordi jeg er med i julebordkomiteen (de tvang meg til å være med :😓) På lørdag er jeg alene med kidsa fordi mannen skal jobbe. På søndag skal jeg ut å spise middag med min bestevenninne, vi har fast tradisjon om å møtes før hun reiser hjem til sin familie for julen. Dette er det eneste jeg faktisk ser frem til denne helga, resten blir bare ork Stacy__ skrev (53 minutter siden): Savner du noen denne julen? Vi savner ingen denne julen Synes du at julen kan være hektisk og stressende??
Stacy__ Skrevet i går, 20:33 #51755 Skrevet i går, 20:33 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi savner ingen denne julen Synes du at julen kan være hektisk og stressende?? Julen er hektisk og stressende som småbarnsmor og heltidsansatt. Men det er nå slik det er 😐 Ungene koser seg da, så det er jo for dem man gjør dette.
Nadya Skrevet i går, 21:34 #51757 Skrevet i går, 21:34 Jeg skal holde meg edru. Har du sklidd på et bananskall?
Ciaran og Ciara Skrevet 22 timer siden #51758 Skrevet 22 timer siden Det har vi ikke hatt æren av ennå. Har du sklidd på et såpestykke??
Hakkespett1 Skrevet 9 timer siden #51759 Skrevet 9 timer siden heldigvis ikke spiller du noen spennende dataspill??
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #51760 Skrevet 8 timer siden Vi spiller ikke dataspill Spiller du tv-spill??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå