mia83 Skrevet 18. oktober #51401 Skrevet 18. oktober Sendte mannen isteden Liker du å gå turer i skog og mark? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #51403 Skrevet 18. oktober Vi leser aldri Nemi Liker du å lese bøker??
xQueenKx Skrevet 19. oktober #51404 Skrevet 19. oktober Egentlig, men har ikke prioritert det i det siste Liker du jordbæris?
Nevian Skrevet 19. oktober #51405 Skrevet 19. oktober Det er faktisk smaken jeg foretrekker. Hvorfor er galoppløp så lite utbredt i Norge i forhold til travløp, når galoppløp er så mye mer spektakulært og underholdende?
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #51406 Skrevet 19. oktober Vi har ikke peiling Har du spist en godsøndagsmiddag i dag??
Strigiformes Skrevet 19. oktober #51409 Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Det liker vi Liker du rakfisk?? Det har jeg ikke smakt Er du glad i høsten? 🍁
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #51410 Skrevet 19. oktober Vi er veldig glade i høsten Synes du at høsten er en fin årstid??
MegJa Skrevet 19. oktober #51411 Skrevet 19. oktober Vanligvis, men jeg har ikke lagt merke til den nesten nå. Pleier du å plukke ut klær fra vaskemaskinen med en gang de er ferdige?
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober #51412 Skrevet 19. oktober Vi pleier å vente litt Skal du vaske klær i morgen??
Strigiformes Skrevet 19. oktober #51413 Skrevet 19. oktober Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi pleier å vente litt Skal du vaske klær i morgen?? Vasket idag. Liker du bamser?
Hakkespett1 Skrevet 19. oktober #51414 Skrevet 19. oktober jeg liker Bamsemums i alle fall. liker du å gå på fisketur?
Hello katt Skrevet 20. oktober #51416 Skrevet 20. oktober (endret) Det kan være gøy. Har du fulgt med på tv aksjonen i dag? Endret 20. oktober av Helene Louise
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober #51417 Skrevet 20. oktober Det har vi Har du gitt penger til tv-aksjonen i går søndag??
Hoppetaujenta Skrevet 26. oktober #51419 Skrevet 26. oktober Null. Kjenner du at du blir i litt dårlig humør når søtsuget ikke har blitt stillet skikkelig?
Ciaran og Ciara Skrevet 26. oktober #51420 Skrevet 26. oktober Det kjenner vi ofte Er du snopesyk i dag??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå