MegJa Skrevet 20. september #51181 Skrevet 20. september Jeg elsker sylteagurk, særlig på grov leverpostei. Har du vært ute og gått en tur i dag?
Hakkespett1 Skrevet 21. september #51183 Skrevet 21. september Egentlig ikke. Gleder du deg til julaften? 🎅
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #51184 Skrevet 21. september Det er ikke den dagen vi gleder oss mest til i året Gleder du deg til nyttårsaften??
MegJa Skrevet 21. september #51185 Skrevet 21. september Av en eller annen grunn så har jeg aldri vært glad i Nyttårsaften som dag. Har du sol hos deg akkurat nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #51186 Skrevet 21. september Vi kan fortelle at det styrtregner her i Bergen akkurat nå Har du laget vafler i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #51188 Skrevet 21. september Det hender at vi spiser agurk Spiser du ofte tomater??
MegJa Skrevet 21. september #51189 Skrevet 21. september Jeg er glad i tomater, så jeg spiser det gjerne og ofte. Har du spist bacon i dag?
jukkapalme Skrevet 21. september #51190 Skrevet 21. september Det har jeg ikke spiser du egg og bacon i helgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #51191 Skrevet 21. september Vi spiser det til frokost hver lørdag og søndag Spiser du ofte taco på fredagskvelder??
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #51195 Skrevet 22. september Det skal vi ikke Skal du spise frokost nå??
Hakkespett1 Skrevet 22. september #51196 Skrevet 22. september Skal ikke det. Spiste frokost før i dag. 😁 Har du noen gang tjent penger på krypto-valuta?
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #51198 Skrevet 22. september Vi synes at de er helt ok Liker du å reise med tog??
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #51199 Skrevet 22. september (endret) Vi beklager dobbeltpost, forumet hengte seg opp da vi skulle poste Endret 22. september av Ciaran og Ciara
Hakkespett1 Skrevet 22. september #51200 Skrevet 22. september Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi synes at de er helt ok Liker du å reise med tog?? Klart det Liker du å reise med fly?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå