MegJa Skrevet 8. september #51081 Skrevet 8. september Jeg har forhåndsstemt. Har du fulgt med noe på debattene i forkant av valget?
Ciaran og Ciara Skrevet 8. september #51082 Skrevet 8. september Det har vi ikke fulgt med på Har du spist en god middag i dag??
MegJa Skrevet 8. september #51085 Skrevet 8. september Jeg er litt trøtt. Har du sett på Valgsendingen i kveld?
xQueenKx Skrevet 9. september #51086 Skrevet 9. september Det har jeg Er du fornøyd med valgresultatet?
Hello katt Skrevet 9. september #51087 Skrevet 9. september Det er jeg faktisk, men skulle ønske siden til venstre fikk mer stemmer. Tror du Støre blir å fordele ministerpostene rettferdig?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september #51088 Skrevet 9. september Vi vet ikke, men vi håper det Har du fulgt med på valgsendingen i natt??
Hoppetaujenta Skrevet 9. september #51090 Skrevet 9. september Det blir jeg nødt til. Kunne du ha tenkt deg å stille til lokalvalg?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september #51091 Skrevet 9. september Det kunne vi aldri ha tenkt oss Er du glad for at stortingsvalget er over nå??
MegJa Skrevet 9. september #51092 Skrevet 9. september Det måtte vel komme til en ende før eller senere denne gangen også, får håpe det blir bra........... Har du drukket brus i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. september #51093 Skrevet 9. september Det har vi Har du vært på jobb i dag??
Hello katt Skrevet 9. september #51094 Skrevet 9. september Det har jeg ikke. Har du sovet godt i natt?
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #51095 Skrevet 10. september Vi har vært våkne i natt Skal du snart spise frokost??
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #51096 Skrevet 10. september Ikke riktig ennå. Må bli i morgen først. Har du sittet og drømt deg bort på finn.no i dag?
xQueenKx Skrevet 10. september #51097 Skrevet 10. september Det har jeg ikke Er det sol hos deg idag?
Hoppetaujenta Skrevet 10. september #51098 Skrevet 10. september Måtte snu meg rundt for å se nå, men det er det ikke. Hender det ofte at du er så opptatt med hva som skjer på din pc at du glemmer alt annet?
MegJa Skrevet 10. september #51099 Skrevet 10. september Jeg forsvinner ikke så langt inn i min pc, jeg greier fortsatt å få med meg det jeg skal. Har du bestilt deg noen nye sko i det siste?
Ciaran og Ciara Skrevet 10. september #51100 Skrevet 10. september Det har vi ikke Bestiller du ofte TakeAway mat på døren??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå