xQueenKx Skrevet 2. september #51041 Skrevet 2. september Det er jeg fordi jeg har fått en sovemedisin som gir meg hangover Har du spist lunsj?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. september #51042 Skrevet 2. september Det har vi Skal du snart spise middag??
Nadya Skrevet 2. september #51043 Skrevet 2. september Det er lenge til Har du noen gang fått for mye igjen i vekslepenger på butikken?
MegJa Skrevet 2. september #51044 Skrevet 2. september Det har jeg sikkert fått en gang. Har du gått en tur i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. september #51045 Skrevet 2. september Det har vi Skal du på jobb i morgen??
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #51047 Skrevet 3. september Det skal vi ikke Sov du når vi postet denne posten her??
Hoppetaujenta Skrevet 3. september #51048 Skrevet 3. september Det gjorde jeg nok. Har du/dere sjekket de fine huslinkene inne på finn-siden her på KG?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #51049 Skrevet 3. september Det har vi ikke Har du spist lunsj nå??
MegJa Skrevet 3. september #51050 Skrevet 3. september En salat ble kombinert lunsj og middag i dag. Har du drukket brus i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #51051 Skrevet 3. september Det har vi Har du spist snop i dag??
MegJa Skrevet 3. september #51052 Skrevet 3. september Har ikke spist snop, men har drukket en liten cola. Har du middagsplaner for morgendagen?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #51053 Skrevet 3. september Vi skal ha Fish and Chips til middag i morgen, som vi alltid har på torsdager.🐟🐟🍟🍟 Har du middagsplaner for i morgen??
Hakkespett1 Skrevet 3. september #51054 Skrevet 3. september tror ikke det ser du ofte på værmeldingen?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #51056 Skrevet 3. september Vi elsker hvitløk.🧄🧄😋😋 Liker du ramsløk??
MegJa Skrevet 4. september #51057 Skrevet 4. september Det er jeg ikke helt sikker på, fordi jeg har ikke smakt det. Har du/dere en bålpanne?
MegJa Skrevet 4. september #51059 Skrevet 4. september Jeg vil ikke ha det på pizza. Bruker du mye sminke til vanlig?
Ciaran og Ciara Skrevet 4. september #51060 Skrevet 4. september Vi bruker aldri sminke noen av oss to Liker du sushi??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå