Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #50902 Skrevet 20. august Vi har bursdag den 30, november, da blir vi 22 år. Liker du å feire bursdag?? 1
xQueenKx Skrevet 20. august #50903 Skrevet 20. august Liker å feire andre sin bursdag, men ikke min egen Har du iPad?
Stacy__ Skrevet 20. august #50904 Skrevet 20. august xQueenKx skrev (2 timer siden): Liker å feire andre sin bursdag, men ikke min egen Har du iPad? Det har jeg bare på jobb
xQueenKx Skrevet 20. august #50907 Skrevet 20. august Drikker vann as we speak Har du lakket neglene i det siste?
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #50908 Skrevet 20. august Vi lakker aldri neglene våre Har du spist en god middag i dag??
MegJa Skrevet 20. august #50909 Skrevet 20. august Jeg har spist en helt grei middag i dag. Pleier du ofte å sjekke yr.no for å se hvordan været blir der du bor?
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #50910 Skrevet 20. august Det hender at vi sjekker det Er du klar for høsten nå??
jukkapalme Skrevet 20. august #50912 Skrevet 20. august Gjør ikke det har du en katt på fanget akkurat nå?
Stacy__ Skrevet 20. august #50913 Skrevet 20. august jukkapalme skrev (1 time siden): Gjør ikke det har du en katt på fanget akkurat nå? Det har jeg ikke.
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #50917 Skrevet 21. august Det har vi ikke sett Har du vært på jobb i dag??
Stacy__ Skrevet 21. august #50918 Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Det har vi ikke sett Har du vært på jobb i dag?? Det har jeg, men gleder meg til helg og fri i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå