Stacy__ Skrevet 17. august #50861 Skrevet 17. august Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi hører på The Beatles nå.♥️♥️♥️♥️ Ser du på tv nå?? Jeg ser veldig lite på TV, og gjør ikke det nå heller.
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #50864 Skrevet 17. august Vi kan ikke fordra snø Hører du på radio nå??
Stacy__ Skrevet 17. august #50865 Skrevet 17. august Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Vi kan ikke fordra snø Hører du på radio nå?? Det gjør jeg ikke akkurat nå. Men liker å høre på podcaster:)
Stacy__ Skrevet 17. august #50869 Skrevet 17. august xQueenKx skrev (Akkurat nå): Har ikke det Liker du gammel musikk? Det kommer an på hvor gammel og hvilken sjanger.
xQueenKx Skrevet 17. august #50871 Skrevet 17. august Stacy__ skrev (Akkurat nå): Liker du heavy metal? Elsker det Liker du country?
Stacy__ Skrevet 17. august #50872 Skrevet 17. august xQueenKx skrev (Akkurat nå): Elsker det Liker du country? Jeg er ikke tilhenger av countrymusikk. 1
xQueenKx Skrevet 17. august #50874 Skrevet 17. august Stacy__ skrev (1 time siden): Liker du klassisk musikk? Liker noe Har du spist kvelds?
xQueenKx Skrevet 18. august #50876 Skrevet 18. august Har kun drukket kaffe så langt idag. Har du spist lunsj enda?
MegJa Skrevet 18. august #50879 Skrevet 18. august Det kan jeg ikke svare på, for jeg har til dags dato ikke smakt det. Har du sett er dyr i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå