MegJa Skrevet 13. august #50782 Skrevet 13. august Jeg tror jeg må velge potetgull. Har du vært på en større Shoppingtur i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august #50787 Skrevet 14. august Vi spiser ganske ofte sjokolade Hadde du klart deg en hel uke uten kaffe??
MegJa Skrevet 14. august #50790 Skrevet 14. august Jeg er veldig kresen da det kommer til kaker, jeg liker for det meste bare sjokoladekake, krydderkake, honningkake, eplekake og bløtkake. Er du glad i alle typer kaker?
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august #50791 Skrevet 14. august Vi er ikke glade i alle typer kaker Liker du all type bær, frukt og grønnsaker??
Stacy__ Skrevet 14. august #50793 Skrevet 14. august xQueenKx skrev (14 minutter siden): Liker ikke alt Liker du selleri? Jeg synes selleri er OK.
xQueenKx Skrevet 14. august #50795 Skrevet 14. august Stacy__ skrev (10 minutter siden): Liker du brokkoli 🥦? Jeg er glad i brokkoli Liker du å sove lenge? 1
Stacy__ Skrevet 14. august #50796 Skrevet 14. august xQueenKx skrev (Akkurat nå): Jeg er glad i brokkoli Liker du å sove lenge? Det er noe av det beste jeg vet, men dessverre ikke noe jeg får gjort ofte.
Hakkespett1 Skrevet 14. august #50798 Skrevet 14. august ikke i det hele tatt! spiser du ofte fisk til middag?
Stacy__ Skrevet 14. august #50799 Skrevet 14. august Hakkespett1 skrev (Akkurat nå): ikke i det hele tatt! spiser du ofte fisk til middag? Vi spiser fisk 1-2 ganger i uken. Vet ikke om det er ofte eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå