jukkapalme Skrevet 12. august #50761 Skrevet 12. august Stacy__ skrev (5 timer siden): Jeg synes pinsen er helt OK, fridagene kommer godt med 😅 Liker du høsten?? Veldig glad i høsten Skal du se på meteorsvermen Perseidene i kveld/natt?
Stacy__ Skrevet 12. august #50762 Skrevet 12. august jukkapalme skrev (17 minutter siden): Veldig glad i høsten Skal du se på meteorsvermen Perseidene i kveld/natt? Jeg tror ikke den synes der jeg bor, det er så overskyet her.
xQueenKx Skrevet 12. august #50765 Skrevet 12. august Det har jeg Har du tenkt på middag til i morgen?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #50766 Skrevet 12. august Vi har middagsplanene klare for i morgen, da blir det kyllingsalat på oss.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Drikker du vann nå??
Stacy__ Skrevet 12. august #50767 Skrevet 12. august Ciaran og Ciara skrev (14 minutter siden): Vi har middagsplanene klare for i morgen, da blir det kyllingsalat på oss.🍗🍗🍗🍗🥗🥗 Drikker du vann nå?? Jeg drikker Pepsi Max nå 😅 men vann hadde vært mye bedre og sunnere. Drikker du kaffe sent på kvelden?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #50768 Skrevet 12. august Det hender at vi lar oss friste til det. Hender det at du smugspiser snop om natten??
xQueenKx Skrevet 12. august #50769 Skrevet 12. august Aldri, spiser ikke på natten Liker du å gå på ski?
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august #50771 Skrevet 12. august Vi havnet i noen slåsskamper både på barneskolen og på ungdomsskolen Har du blitt skikkelig sint denne uken her??
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #50773 Skrevet 13. august Det har vi ikke Har du vært på jobb i dag??
Stacy__ Skrevet 13. august #50776 Skrevet 13. august Har ikke spist is i dag. Har du drukket kaffe i dag?
Hakkespett1 Skrevet 13. august #50777 Skrevet 13. august jeg drikker sjeldent kaffe. drikker du ofte kakao ?
Ciaran og Ciara Skrevet 13. august #50778 Skrevet 13. august Vi drikker kakao av og til Er du glad i å drikke kaffe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå