Nadya Skrevet 5. august #50602 Skrevet 5. august Det gjør jeg. Har du gjort noen lysskye aktiviteter i det siste?
xQueenKx Skrevet 5. august #50603 Skrevet 5. august (endret) Gjør aldri lyssky aktiviteter Skal du spise husmannskost til middag idag? Endret 5. august av xQueenKx
jukkapalme Skrevet 5. august #50604 Skrevet 5. august Tviler jeg på Blåser det så det uler i veggene hos deg?
xQueenKx Skrevet 5. august #50605 Skrevet 5. august Det uler ikke, men blåser Gleder du deg til helg?
Nadya Skrevet 5. august #50608 Skrevet 5. august Det har jeg spist mange ganger. Er du for dødsstraff?
Stacy__ Skrevet 5. august #50609 Skrevet 5. august Det er jeg ikke. Nadya skrev (9 minutter siden): Det har jeg spist mange ganger. Er du for dødsstraff?
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #50611 Skrevet 5. august Vi har aldri vært i USA Har du vært i Canada??
Stacy__ Skrevet 6. august #50618 Skrevet 6. august xQueenKx skrev (24 minutter siden): Gjør ikke det Er du våken nå? Det er jeg. Skal straks lage meg
xQueenKx Skrevet 6. august #50620 Skrevet 6. august Stacy__ skrev (19 minutter siden): Liker du jobben din? Det gjør jeg! Bruker du å drikke energidrikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå