MegJa Skrevet 2. august #50561 Skrevet 2. august (endret) Jeg har spist middag i dag, men ikke pizza. Har du spist kveldsmat? Endret 2. august av MegJa
monican94 Skrevet 2. august #50562 Skrevet 2. august ikke kveldsmat men sen lørdagsmat som blir kombo middag/kvelds skal du gå søndagstur ?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #50563 Skrevet 3. august Det kan hende at vi bestemmer oss for Skal du drikke kaffe når du våkner??
xQueenKx Skrevet 3. august #50564 Skrevet 3. august Jeg skulle det, men det er så varmt så jeg droppet det Har du Xbox?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #50565 Skrevet 3. august Det har vi ikke Spiller du brettspill eller kortspill nå i dag??
Stacy__ Skrevet 3. august #50567 Skrevet 3. august I dag bruker jeg søndagen på å vaske og rydde. Så det blir nok ikke tid til spill, hverken kort eller brett.
MegJa Skrevet 3. august #50568 Skrevet 3. august xQueenKx skrev (4 timer siden): Senere i dag Har du shorts på nå? Jeg har ikke shorts på nå. Har du fint vær hos deg i dag?
xQueenKx Skrevet 3. august #50569 Skrevet 3. august Det har vært veldig fint, men nå er det overskyet Har du spist sjokolade idag?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #50570 Skrevet 3. august Det har vi spist Har du drukket kaffe nå i ettermiddag??
Stacy__ Skrevet 3. august #50574 Skrevet 3. august Drikker ikke kaffe så sent, da får jeg ikke sove om natten.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #50576 Skrevet 3. august Vi skal spise kveldsmat senere i kveld Drikker du te nå??
MegJa Skrevet 3. august #50577 Skrevet 3. august Jeg drikker ikke te nå. Ser du fjell og skog som en del av utsikten fra stuevinduet?
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #50578 Skrevet 3. august Vi ser skog siden huset vi bor i ligger i en skog Drikker du vann nå??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå