Nadya Skrevet 2. august #50541 Skrevet 2. august Det er lenge siden jeg var på teater. Kan du noen av grunnposisjonene i klassisk ballet?
Stacy__ Skrevet 2. august #50542 Skrevet 2. august MegJa skrev (16 timer siden): ( Jeg digger brukernavnet ditt her inne, er du Phineas and Ferb fan du også? ). Jeg har dusjet i dag. Har du sett en hest i dag? Jeg er Phineas og Fern fan 😅Favoritt tegneserien min fra barndommen. Den gikk på Disney Channel 1
MegJa Skrevet 2. august #50543 Skrevet 2. august Nadya skrev (2 timer siden): Det er lenge siden jeg var på teater. Kan du noen av grunnposisjonene i klassisk ballet? Det kan jeg ikke. Kan du taekwondo?
Stacy__ Skrevet 2. august #50545 Skrevet 2. august Vi skal spise middag litt senere enn vanlig i dag siden det er helg
xQueenKx Skrevet 2. august #50547 Skrevet 2. august Kom nettopp hjem fra butikken Har du klipt deg i det siste?
monican94 Skrevet 2. august #50550 Skrevet 2. august Spiste en såååå god kremet kyllinggryte nå i ferien 😋 Regner det hos deg nå ?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #50551 Skrevet 2. august Vi har finvær og sol her i Bergen i dag Har det tordnet hos deg i dag??
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #50553 Skrevet 2. august Det har vi Har du drukket cappuccino i dag??
MegJa Skrevet 2. august #50556 Skrevet 2. august Varierende, med overskyet, gløtt av sol og overskyet igjen. Har du/dere vært på en date i sommer?
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #50557 Skrevet 2. august Vi er aldri på date, vi er lykkelige som single begge to Har du vært på ferie i sommer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå