MegJa Skrevet 29. juli #50461 Skrevet 29. juli Det liker jeg, og det er morsomst hvis det er med mange. Har du vært på butikken i dag?
MegJa Skrevet 29. juli #50463 Skrevet 29. juli Hvis biltur kan regnes som tur, men ikke gått tur. Har du planer for morgendagens middag?
Stacy__ Skrevet 29. juli #50465 Skrevet 29. juli jukkapalme skrev (12 minutter siden): Ikke enda skal du på jobb i morgen? Jeg har ferie i en uke til. Gleder du deg til å begynne på jobb igjen? 1
Stacy__ Skrevet 29. juli #50467 Skrevet 29. juli Jeg har faktisk prøvd å farge håret hjemme denne måneden, for første gang. Har du vært hos tannlegen i år?
MegJa Skrevet 29. juli #50468 Skrevet 29. juli Jeg har ikke vært hos tannlegen enda i år, men jeg frykter å bli innkalt innen året er omme. Har du vært hos optiker enda i år?
monican94 Skrevet 29. juli #50469 Skrevet 29. juli Trenger ikke optiker foreløbig heldigvis har du brukket noe noengang ?
Stacy__ Skrevet 30. juli #50475 Skrevet 30. juli Det gjør jeg, men ikke ofte. Har du planer om å trene i dag?
Ciaran og Ciara Skrevet 30. juli #50479 Skrevet 30. juli Vi har ikke vasket håret i dag Har du badet i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå