Stacy__ Skrevet 28. juli #50401 Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, ikke så mye. Er du glad for at det er mandag? Jeg har fremdeles ferie, så denne mandagen kunne like godt å vært en fredag for min del 😅 Er du glad i å hoppe tau?
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #50402 Skrevet 28. juli Det er jeg, men har ferie nå og 40% hopping. Når du hører bra musikk, er du raskt ute på dansedulvet da...selv om ingen andre er det?
Stacy__ Skrevet 28. juli #50403 Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det er jeg, men har ferie nå og 40% hopping. Når du hører bra musikk, er du raskt ute på dansedulvet da...selv om ingen andre er det? Jeg kan ikke danse 🙈 Liker du å se på serier?
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #50404 Skrevet 28. juli (absolutt alle kan danse med et eller annet...et øyenbryn om så var ) Jeg liker serier, men finner ikke det optimale for meg for tiden. Er du den bloddryppende actiontypen i serier?
Stacy__ Skrevet 28. juli #50405 Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): (absolutt alle kan danse med et eller annet...et øyenbryn om så var ) Jeg liker serier, men finner ikke det optimale for meg for tiden. Er du den bloddryppende actiontypen i serier? Er ikke den bloddryppende typen. Jeg er nok mer den ubetydelige sidekicken 😅 Har du vært på kino i år?
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #50406 Skrevet 28. juli Det har jeg ikke. Film er best på kino, men det er ikke god plass til et langt menneske hvis det vil strekke på bena og sitte godt. Liker du reklame før film på kino?
Stacy__ Skrevet 28. juli #50407 Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): Det har jeg ikke. Film er best på kino, men det er ikke god plass til et langt menneske hvis det vil strekke på bena og sitte godt. Liker du reklame før film på kino? Jeg hater faktisk å gå glipp av reklamen, det er en del av kinoopplevelsen 😅 Det er da jeg får satt meg tilrette i kinostolen, plassert popkorn og brus, slik at det er lett tilgjengelig under filmen. Har du spist blekksprut før?
xQueenKx Skrevet 28. juli #50408 Skrevet 28. juli Stacy__ skrev (32 minutter siden): Jeg hater faktisk å gå glipp av reklamen, det er en del av kinoopplevelsen 😅 Det er da jeg får satt meg tilrette i kinostolen, plassert popkorn og brus, slik at det er lett tilgjengelig under filmen. Har du spist blekksprut før? Har ikke det, men har litt lyst å prøve Har du vært i Canada noen gang?
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #50409 Skrevet 28. juli Det har vi ikke Har du vært Mexico noen gang??
Stacy__ Skrevet 28. juli #50410 Skrevet 28. juli Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det har vi ikke Har du vært Mexico noen gang?? Det har jeg ikke. Har du brukt solkrem i dag?
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #50412 Skrevet 28. juli Om fem minutter gjør jeg det. Har du tøy til tørk på utesnor i dag?
Stacy__ Skrevet 28. juli #50413 Skrevet 28. juli Det burde jeg gjøre, må bli flinkere til å holde meg hydrert 😅 Sitter du på sofaen nå?
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #50414 Skrevet 28. juli Stacy__ skrev (15 minutter siden): Det burde jeg gjøre, må bli flinkere til å holde meg hydrert 😅 Sitter du på sofaen nå? (Du svarte på feil oppi der ) Jeg sitter på min kontorstol og jobber. Sitter du foran stor vifte nå?
xQueenKx Skrevet 28. juli #50415 Skrevet 28. juli Det gjør jeg, den går 24/7 Har du kjøpt en ny kjole den siste måneden? 1
Stacy__ Skrevet 28. juli #50416 Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): (Du svarte på feil oppi der ) Jeg sitter på min kontorstol og jobber. Sitter du foran stor vifte nå? Sorry, jeg glemte meg 😅 1
Stacy__ Skrevet 28. juli #50417 Skrevet 28. juli xQueenKx skrev (1 time siden): Det gjør jeg, den går 24/7 Har du kjøpt en ny kjole den siste måneden? Det har jeg ikke, men kjøpte en bukse. Liker du jeans eller kjoler?
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli #50418 Skrevet 28. juli Begge deler. Kunne du ha tenkt deg å gå fast med en luftig sari i sommervarmen?
xQueenKx Skrevet 28. juli #50419 Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Begge deler. Kunne du ha tenkt deg å gå fast med en luftig sari i sommervarmen? Det gjør jeg innimellom, men ikke fast Liker du gammel musikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå